AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Kjæresten min kommer ikke alltid. Noen ganger bare gir han seg, og jeg tenker selvfølgelig at det er noe jeg gjør feil. Det virker som han nyter det, men at han blir sliten. Dette skjer oftest når han er sliten i utgangspunktet og/eller vi har hatt sex tidligere på kvelden. Han vil ikke la meg styre heller, så det er ikke det som er problemet. Er det vanlig? Er det et tegn på at jeg er dårlig i senga?
lacim Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 (endret) Helt normalt, iallfall om han allerede har fått utløsning tidligere på dagen. Om det er fordi han blir sliten, er det vel fordi han gjør mye/alt av jobbingen. Prøv å ta styringen og ri han o.l. Evt. få han til å legge seg i trening og få bedre kondisjon og jobb med PC-muskelen. Endret 18. januar 2012 av lacim 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Helt normalt, iallfall om han allerede har fått utløsning tidligere på dagen. Om det er fordi han blir sliten, er det vel fordi han gjør mye/alt av jobbingen. Prøv å ta styringen og ri han o.l. Evt. få han til å legge seg i trening og få bedre kondisjon og jobb med PC-muskelen. Han har ikke dårlig kondis og vi deler "arbeidet" nokså likt. Det var det jeg prøvde å forklare i innlegget mitt at det ikke kan være problemet! TS
GammelKaktus Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Typen min gjør og det av og til feks hvis han ikke vil miste energien eller hvis han vil holde ut lenger... Det er bare en fordel det
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Min har hatt problemer med det i perioder med mye stress og bekymringer. Er desverre ikke noe jeg kan gjøre fra eller til, så prøver å ikke ta det personlig.
Knirke Skrevet 18. januar 2012 #6 Skrevet 18. januar 2012 Og så har du de som ikke greier å komme med en dame fordi de er for hardhendte med seg selv når de runker... 5
Gjest Levitate Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Det er helt normalt. Stress, bekymringer, angst og andre ting kan hindre en mann i å komme, samme som med en kvinne. Det er ikke et tegn på at du er dårlig i sengen, heller et tegn på at mannen eventuelt er utslitt, trøtt, muligens for full om det er sex i fylla osv.
Mr.Omg Skrevet 18. januar 2012 #8 Skrevet 18. januar 2012 Det er helt normalt. Stress, bekymringer, angst og andre ting kan hindre en mann i å komme, samme som med en kvinne. Det er ikke et tegn på at du er dårlig i sengen, heller et tegn på at mannen eventuelt er utslitt, trøtt, muligens for full om det er sex i fylla osv.
Gjest MorAase Skrevet 19. januar 2012 #9 Skrevet 19. januar 2012 Det er et tegn på at du har urimelige krav til ham som sexgud, sexmonster og din levende orgasmemaskin.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #10 Skrevet 19. januar 2012 Selv klarer jeg bare å komme når jeg ligger på rygg. Og ikke alltid i noen andres samvær, aner ikke hvorfor en gang. ;P Men det blir utnyttet som best det går, gir meg nesten ubegrenset utholdenhet. Kan være litt kjedelig å se henne få 3-4 orgasmer mens jeg ikke klarer å komme men det gir en liten egoboost og.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #11 Skrevet 19. januar 2012 Hva mener du egentlig med "å komme"? Utløsning eller orgasme? Det er som kjent to forskjellige ting, og man kan oppleve en av delene hver for seg eller samlet. Han kan altså fint få utløsning uten å få orgasme, eller orgasme uten å få utløsning.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #12 Skrevet 19. januar 2012 Nja, de kommer vanligvis i sammen hos de fleste menn. Med mindre man blokkerer spermlederene ved å presse bak ballene (noe som igjen kan være skadelig)
gjest31 Skrevet 19. januar 2012 #13 Skrevet 19. januar 2012 Kjæresten min kommer ikke alltid. Noen ganger bare gir han seg, og jeg tenker selvfølgelig at det er noe jeg gjør feil. Det virker som han nyter det, men at han blir sliten. Dette skjer oftest når han er sliten i utgangspunktet og/eller vi har hatt sex tidligere på kvelden. Han vil ikke la meg styre heller, så det er ikke det som er problemet. Er det vanlig? Er det et tegn på at jeg er dårlig i senga? Hvis han har sprutet en gang tidligere samme dag så er det helt OK. Ellers så kan jeg ikke huske en eneste gang at det har hendt meg. Er jeg kåt og har sex så må jeg avslutte med en sprut. I værste fall så vil det si en ronk på dassen, hvis dame ikke greier å klemme ut dråpene. Et tips er å avslutte med intens ronking, suging og ballekos (kanskje en finger i rompa også), de ferreste greier å holde igjen da.
Gjest -J- Skrevet 19. januar 2012 #14 Skrevet 19. januar 2012 Det er helt normalt og har ingenting med deg å gjøre. Om du bestemmer deg for å gjøre en sak ut av det, kan det imidlertid bli et problem.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #15 Skrevet 19. januar 2012 Hvis han ikke runker på 7 dager, Kan det være at problemet forsvinner Lykke till
überninja Skrevet 19. januar 2012 #16 Skrevet 19. januar 2012 Har dere vært sammen lenge? Når jeg nylig hadde blitt sammen med kona så skjedde det ofte at jeg ikke klarte å komme, eller at det tok veeeeldig lang tid, men etterhvert som jeg ble mer trygg på ho og ho lærte seg hvilke knapper ho skulle trykke på så har det ikke vært noe problem. Nå kan det selvfølgelig være dager det tar litt vel lang tid, men andre dager kan det være vanskelig å holde igjen helt fra starten av Blir det flere turer i løpet av en dag så tar det selvfølgelig lengre tid hver gang. Evt så må jeg gi meg hvis vi har holdt på veldig lenge. Man har da begrensninger. Men ta det som en utfordring og kos dere
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #17 Skrevet 19. januar 2012 Takk for alle svar! Jeg er egentlig ikke så bekymret, bare litt forvirret. Det virker som sagt som han liker sexen og han tar initiativ til å flytte litt grenser hver gang. Han er ikke en usikker type ellers i livet, og han slår meg ikke som det i sengen heller, men det kan være mer enn jeg legger merke til. Jeg skal i hvert fall fortsett å utforske og finne ut hva som tenner ham mest, og ikke mase når han ikke kommer. TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå