Gjest Mysticgirl Skrevet 20. januar 2012 #21 Skrevet 20. januar 2012 Selvtillit er sexy, men å være nedlatende mot andre er vel noe av det mest usjarmerende jeg kan tenke meg. Enig!
Cathrine88 Skrevet 20. januar 2012 #22 Skrevet 20. januar 2012 For min del kjenner jeg altfor mange gutter som bevisst spiller på jenters jakt/konkurranseinstinkt ved å oppføre seg arrogant og uinteressert i begynnelsen. Så føler jenta seg ekstra spesiell og utvalgt når hun endelig klarer å "vinne han over" til tross for at det er så vanskelig. Joda, akkurat like spesiell og utvalgt som alle de andre damene han spiller samme spill med. 2
Gjest Vampen Skrevet 20. januar 2012 #23 Skrevet 20. januar 2012 For min del kjenner jeg altfor mange gutter som bevisst spiller på jenters jakt/konkurranseinstinkt ved å oppføre seg arrogant og uinteressert i begynnelsen. Så føler jenta seg ekstra spesiell og utvalgt når hun endelig klarer å "vinne han over" til tross for at det er så vanskelig. Joda, akkurat like spesiell og utvalgt som alle de andre damene han spiller samme spill med. Det er da ikke bare menn som driver med det!
Cathrine88 Skrevet 20. januar 2012 #24 Skrevet 20. januar 2012 (endret) Det er da ikke bare menn som driver med det! Nei, det har jeg da ikke sagt. Men det er aldri noen damer som har prøvd det på meg, så det er ikke sikkert jeg ville kjent igjen tegnene like lett. Men for all del, hvis noen vil prøve så er det bare å sette i gang. Endret 20. januar 2012 av Cathrine88
Gjest Vampen Skrevet 20. januar 2012 #25 Skrevet 20. januar 2012 Nei, det har jeg da ikke sagt. Men det er aldri noen damer som har prøvd det på meg, så det er ikke sikkert jeg ville kjent igjen tegnene like lett. Men for all del, hvis noen vil prøve så er det bare å sette i gang. Vel, jeg skal på byen i kveld! Kom, så skal du få en demonstrasjon!
Cathrine88 Skrevet 20. januar 2012 #26 Skrevet 20. januar 2012 Vel, jeg skal på byen i kveld! Kom, så skal du få en demonstrasjon! Ok! Men du har allerede fått meg til å føle meg spesiell og utvalgt bare ved å invitere meg med, så dette lover dårlig.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #27 Skrevet 20. januar 2012 Jeg digger arrogante kvinner xD I alle fall når arrogansen kommer av at man setter høye krav til seg og sine omgivelser. Blir som å finne en lekepartner
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #28 Skrevet 20. januar 2012 For min del kjenner jeg altfor mange gutter som bevisst spiller på jenters jakt/konkurranseinstinkt ved å oppføre seg arrogant og uinteressert i begynnelsen. Så føler jenta seg ekstra spesiell og utvalgt når hun endelig klarer å "vinne han over" til tross for at det er så vanskelig. Joda, akkurat like spesiell og utvalgt som alle de andre damene han spiller samme spill med. Så lenge dette fungerer på kvinner, så kan du vel ikke klandre dem for å gjøre det? De blir jo belønnet av denne oppførselen.
Cathrine88 Skrevet 20. januar 2012 #29 Skrevet 20. januar 2012 Så lenge dette fungerer på kvinner, så kan du vel ikke klandre dem for å gjøre det? De blir jo belønnet av denne oppførselen. Nei, jeg klandrer dem ikke, men ser ikke på dem som noen spesiell utfordring heller. Det er helt sikkert noen av dem som faktisk ikke spiller, som virkelig er en utfordring, men andre jenter kan fritt få kjempe om dem uten konkurranse fra meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå