Gå til innhold

Arrogante menn/kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen ganger virker det som man må være dritarrogant for å ha drag på damer eller menn. Syns dere arroganse er hett? Er dere arrogante selv? Er det for å få draget eller kommer det naturlig?

Er arroganse mer positivt hos menn og negativt hos kvinner eller omvendt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arroganse hos menn finner jeg på ingen måte tiltrekkende, nei!

• Liker 4
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Jeg får totalt hetta av arrogante folk - det er få personlighetstrekk som irriterer meg mer. Så jeg synes hvertfall ikke det er attraktivt, det får meg bare til å føle meg skikkelig underlegen og dum, og etterpå blir jeg irritert. Jeg anser ikke meg selv som arrogant, og tror ikke jeg blir oppfattet som det heller. Men det er igrunn vanskelig å vite, isåfall er det totalt ubevisst. Har aldri fått kommentarer på at jeg er det heller.

Har heller ikke særlig draget :fnise:

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Syns dere arroganse er hett? Nei.

Er dere arrogante selv? Nei.

Er arroganse mer positivt hos menn og negativt hos kvinner eller omvendt? Arroganse er aldri positivt i mine øyne.

Merkelig nok er det noen som synes det er dritsexy, ikke spør meg hvorfor. Arroganse er ikke et bra personlighetstrekk, dermed tiltrekker det ikke meg. Jeg tiltrekkes av varme, sjarmerende og snille menn med glimt i øyet :jepp: Blir han arrogant, er det skikkelig turn off.

Gjest Raindrops
Skrevet

Hvis fyren er utpreget arrogant i alle situasjoner så er det definitivt ikke tiltrekkende. Men jeg synes at det er veldig sexy at han er arrogant i senga :nigo:

Skrevet

Selvtillit er sexy, men å være nedlatende mot andre er vel noe av det mest usjarmerende jeg kan tenke meg.

• Liker 5
Skrevet

Selvtillit er sexy, men å være nedlatende mot andre er vel noe av det mest usjarmerende jeg kan tenke meg.

kunne ikke vært mer enig!

• Liker 1
Skrevet

værste som finns! løper for livet når de dukker opp.

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Det kommer litt an på type arroganse. Jeg tror TS kanskje sikter litt mot de som har god selvtillit og troen på seg selv? Noen mennesker med god selvtillit formidler dette på en måte som er nedlatende ovenfor andre og som andre ser på som frekt, ufint, selvgodhet osv.

Det er også de med dårlig selvtillit som kompenserer med å late som de ha god selvtillit ved å behandle andre som dritt. Dette er mega turn-off!!

Selv blir jeg ofte tatt som arrogant før folk begynner å snakke med meg. De har blitt positivt overrasket over hvor lite arrogant jeg faktisk er.

Ergo, skikkelig arroganse tror jeg er turn-off for de fleste med hjerneceller.

Skrevet

Arroganse og dermed mangel på selvuhøytidelighet er noe av det mest morsomme jeg vet om. For det er nesten som jomfruelig snø. En ny person med arroganse er omtrent et utrått område av sarkasme og vitser på vedkommendes bekostning.

Siden jeg har dritet meg ut på omtrent alle områder som finnes, vet jeg at man ikke dør og ansiktet stadig sitter på (selvom jeg fra tid til annen skulle ønske at det var et annet... :fnise: )så om en arrogant person mister noe er det verste de kan tenke seg 'verdigheten'. Jeg skriver verdigheten med '' fordi disse personer virkelig ikke aner hva det vil si å miste noe. Selv her i Norge kan man miste mer enn hva en arrogant person vil kalle 'verdighet/ansikt', hvilket sikkert vil si et avslag på en drink eller å få pengene tilbake på en dyr butikk.

Men hva vet jeg?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

Selvtillit er turn-on, arroganse er turn-off.

Dessverre er det mange som ikke klarer å balansere dette.

Endret av Maria_Marihøne
Gjest just words
Skrevet

Veldig enig med Maria Marihøne. Balansen mellom selvtillit og arroganse er det som skiller menn fra gutter, og jenter fra damer. Har selv god selvtillit liker meg selv og synes det er turn on når mannen er fornøyd slik han er. Det betyr ikke at han bør/skal/ er være perfekt. Jeg liker skjønnhets feil, men jeg liker at man liker sine skjønnhets feil.

Men arroganse, nei da skygger jeg banen. Er for gammel for slike leker. Blir bare patetisk, mine single venner er og enig.

Gjest Marregutt
Skrevet

Jeg var arrogant i helgen, fikk meg et ligg. Synd for dere andre

Gjest Katten.
Skrevet

Man er da ikke arrogant når man vet man er best.

• Liker 1
Gjest Marregutt
Skrevet

Jo, det er det samme som å si: man er da ikke katt når man vet man er hund. Mjau

Skrevet

Er ikke arrogant...

men er rimelig impulsiv..bare jeg får tenkt meg litt om.. ;)

Skrevet

jo.. det er nettopp det man er er!

Skrevet (endret)

Vel, jeg får være kjerringa mot strømmen..

Arroganse kan være hot!:sjarmor: Gjort på riktig måte, så synes jeg det er sexy. Jeg vet ikke hva det er, en blanding av at det trigger den delen av meg som liker en utfordring, nysgjerrighet og den delen av meg som liker å provoseres litt.

Jeg er ikke arrogant selv forresten. Jeg er perfeksjon, men også relativt ydmyk!:nigo:

Endret av Vampen
Skrevet

De fleste liker en utfordring og dermed kan det være tennende for noen. Jeg (som sikkert mange andre) har lyst på det jeg ikke kan få så dermed derfor ville det vært veldig deilig å hatt sex med ei som starta temmelig arrogant men som du etter hvert "vant over".

Skrevet

De fleste liker en utfordring og dermed kan det være tennende for noen. Jeg (som sikkert mange andre) har lyst på det jeg ikke kan få så dermed derfor ville det vært veldig deilig å hatt sex med ei som starta temmelig arrogant men som du etter hvert "vant over".

Velkommen til strømmen!:5:

Det er for meg langt mer pirrende og interessant enn en som bare er kos, snill og grei. Arroganse blir også kjedelig om man etterhvert oppdager at det ikke er så mye mer under arrogansen. Men arroganse kan i høyeste grad være noe som fanger interessen i utgangspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...