Gå til innhold

Aune Sand ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

næææh, tror ikke det altså!

• Liker 2
Gjest snoopy_93
Skrevet

Nei og nei. Av én grunn; Jeg har verdens herligste kjæreste og kunne ikke tenke meg noen andre.

Skrevet

Nei! Fysj for en ekkel type.. Med fett hår og tror han er den kvinnebedåreren:s

• Liker 7
Skrevet

Han er så arrogant at han er heit - så ja, jeg hadde nok glatt sagt ja til han.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok ligget med ham. Er nysgjerrig på de høydene han påstår han kan ta en kvinne til. Men hadde ikke orket så mye av pratet hans, tror jeg. Så ja, jeg ville hatt sex med ham, men ikke vært sammen med ham.

• Liker 1
Skrevet

Æsj nei!

Men jeg hadde glatt tatt han som intervjuet han.

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet (endret)

Han er så pompøs at man kan høre pauker i bakgrunnen når han snakker!

Endret av MikeWaters 2.0
  • Liker 7
Skrevet

Ja, han er pompøs. Synes fyren er usmakelig, hadde verken hatt sex eller blitt sammen med ham.

• Liker 1
Skrevet

Han er slesk, burde vaske håret oftere, eller vaske det i det hele tatt, og finnes ikke mandig.. Nei takk.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes han er fryktelig ekkel. Hadde heller tatt broren.

• Liker 1
Skrevet

Ville dere hatt sex med Aune Sand? Kunne dere vært sammen med ham?

http://www.vgtv.no/#!id=48366

Nei han bobler av for mye shampagne både utvendig og innvendig

Skrevet

Han har gjort det til sin greie å si rare, seksuelle ting i enhver anledning. Når til og med han selv er ukomfortabel med måten han er på er det på tide å gi seg.

Så nei, jeg kunne ikke tenkt meg å ligge med Aune Sand.

Skrevet

Nope, han er bare ekkel... Det er virkelig ingenting ved han som tiltrekker meg!

• Liker 3
Skrevet

nei takk!

han er for sær og alternativ, og langt, fett hår er ikke attraktivt! I tillegg virker han som en type som har røyka litt for mye hasj..

og for ikke å snakke om alle de merkelige uttalelsene han kommer med. jeg vil ha en mann, ikke en klovn :fnise:

• Liker 1
Gjest Bustenskjold
Skrevet

"Men Aune hevder han hverken bruker mye penger på byen eller mange timer foran speilet for å sjarmere damene. Blant annet hevder han å ha et minimalt forbruk av sjampo.

- Jeg dusjer kun to ganger i måneden, så det går fint, sier han til FHM, uten å avsløre hva de kvinnelige partnerene synes om badevanene."

http://www.seher.no/821432/aune-sand-hevder-han-har-ligget-med-600-damer

Mulig at hunkjønnet svermer rundt ham, men da vil jeg nok tro at det dreier seg om arten flue :popcorn:

En kan jo bare håpe at det dreier seg om faste rutiner, feks den 1. og den 15de i hver mnd.

Sånn med tanke på når i måneden det kan være fristende å la seg bestige av ham mens han komplimenterer jordbærbrystene, honningmusa osv... :popcorn:

• Liker 3
Skrevet

"Men Aune hevder han hverken bruker mye penger på byen eller mange timer foran speilet for å sjarmere damene. Blant annet hevder han å ha et minimalt forbruk av sjampo.

- Jeg dusjer kun to ganger i måneden, så det går fint, sier han til FHM, uten å avsløre hva de kvinnelige partnerene synes om badevanene."

http://www.seher.no/821432/aune-sand-hevder-han-har-ligget-med-600-damer

Mulig at hunkjønnet svermer rundt ham, men da vil jeg nok tro at det dreier seg om arten flue :popcorn:

En kan jo bare håpe at det dreier seg om faste rutiner, feks den 1. og den 15de i hver mnd.

Sånn med tanke på når i måneden det kan være fristende å la seg bestige av ham mens han komplimenterer jordbærbrystene, honningmusa osv... :popcorn:

Holy crap, dusjer han bare to ganger i måneden? Det er motbydelig!

• Liker 1
Skrevet
Jeg begynte sent. Men så bestemte jeg meg en dag og det var på HeadOn i Oslo at det løsna ordentlig. Etter det begynte jeg å bade i mus, sier den frittalende kunstneren til bladet.

Han burde heller vurdere å bade i badekar.

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Han burde heller vurdere å bade i badekar.

Gjørmebad? :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...