AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Lurer på hvem bank jeg skal velge og hvilken kortpakke jeg skal ha. Har fra før sparebanken 1. Er 21 år, noen som har noen forslag eller har noen kort\banker de er fornøyd med?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Folk kommer sikkert til å bli sure nå, men det heter ikke hvem bank. Det er hvilken bank. Forstår ikke hvor det der "hvem-tullet" kommer fra. Men bortsett fra det må jeg si at jeg er veldig fornøyd med dnb. De har bra renter på det meste, og de har ekstra gode tilbud når det gjelder kort for studenter. 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 ts her. beklager det ! Skulle selvfølgelig skrive hvilken bank ! bare en forglemmelse!
challenger Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Hvordan klarer du å skrive rett i overskriften, altså HVILKEN bank. Men så skriver du HVEM bank i innlegget?? Klarer virkelig ikke å ta innlegg hvor det står HVEM der det skulle ha vært HVILKEN seriøst dessverre.. 1
Tussilago_2 Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Nordea? Jeg var veldig fornøyd med dem. De har eget kundepogram for personer mellom 18-28 år.
challenger Skrevet 18. januar 2012 #6 Skrevet 18. januar 2012 (endret) ts her. beklager det ! Skulle selvfølgelig skrive hvilken bank ! bare en forglemmelse! Det var enda godt! *Men for å svare på innlegget ditt da så har DNB/postbanken en kort/visa-pakke som heter LEVE, og den er gebyrfri. Altså du betaler ikke gebyr når du drar kort uansett hvor lite beløpet er(det gjør de nemlig i mange banker). Du betaler kun en "årsavgift" på 250kr for å ha visa. Men ellers koster det ingenting:) Endret 18. januar 2012 av challenger
Labello Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Hvordan klarer du å skrive rett i overskriften, altså HVILKEN bank. Men så skriver du HVEM bank i innlegget?? Klarer virkelig ikke å ta innlegg hvor det står HVEM der det skulle ha vært HVILKEN seriøst dessverre.. HAHAH, kødder du med meg???? 1
challenger Skrevet 18. januar 2012 #8 Skrevet 18. januar 2012 HAHAH, kødder du med meg???? Nei, det høres jo helt latterlig ut! Skjønner ikke hvordan enkelte kan tro at det er rett.. "Hvem kjole vil du ha?" "Hvem brød skal vi kjøpe?" osv. Høres det logisk ut? 1
Labello Skrevet 18. januar 2012 #9 Skrevet 18. januar 2012 Nei, det høres jo helt latterlig ut! Skjønner ikke hvordan enkelte kan tro at det er rett.. "Hvem kjole vil du ha?" "Hvem brød skal vi kjøpe?" osv. Høres det logisk ut? Haha, jammen å ikke klare å ta et spørsmål seriøst, fordi det er en gramatikkfeil der? Høres det logisk ut?
Gjest Tirkes Skrevet 18. januar 2012 #10 Skrevet 18. januar 2012 Jeg har flere banker. Har brukskonto/kort i Skandiabanken. Digger at jeg kan chatte online med kundeservice og at kortbruken er billig (gebyrfri!) og nettbanken lettvint og fin.
challenger Skrevet 18. januar 2012 #11 Skrevet 18. januar 2012 Haha, jammen å ikke klare å ta et spørsmål seriøst, fordi det er en gramatikkfeil der? Høres det logisk ut? Det er kanskje ikke så ille at jeg ikke tar det seriøst, men med en gang jeg ser en hvem/hvilken-feil MÅ jeg kommentere det uansett hva innlegget handler om. Og jeg klarer sjelden å lese meg ferdig etter jeg har sett akkurat DEN feilen:p Bryr meg sjelden om andre skrivefeil og småfeil, men akkurat den hvem/hvilken der synes jeg er så grov at jeg ikke kan la vær å kommentere! Dessverre 2
Østlandet Skrevet 18. januar 2012 #12 Skrevet 18. januar 2012 Jeg også anbefaler Skandiabanken. Ellers har jeg også problemer med å ta seriøst alle som bruker dette "hvem" på denne måten. Det er helt gyselig å lese.
Gjest Tirkes Skrevet 18. januar 2012 #13 Skrevet 18. januar 2012 TS beklager dette i post #3. Slutt å deng den døde hesten...
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #14 Skrevet 18. januar 2012 Jeg er veldig fornøyd med nordea. De har et gunstig kundeprogram (check-in) for oss mellom 18-28 år (som nevnt) Der det er minimalt med gebyrer. I tillegg så har de noe som heter min økonomi, der det du bruker havner i forskjellige kategorier. Lett å se hvor du kan spare penger, uten å bruke lange tider på budsjett
Gjest Lille-pus Skrevet 19. januar 2012 #15 Skrevet 19. januar 2012 Alle de store bakene har egne programpakker for unge voksne Jeg ville sammenlignet de ulike bankenes pakker, og sett hva som passet meg best, - og hva som har 0 gebyrer på det aller, aller meste om ikke på alt. En bra bank-app. er ikke avgjørende (men om det valgte banken også har en velfungerende app. så skader det ikke). Selv har jeg Fokus, men jeg er i en annen aldresgruppe og kundegruppe enn deg
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #16 Skrevet 19. januar 2012 Det er helt avhengig av hvilke behov du har. Jeg jager høye renter, og har vel kanskje 8 kontoer. (Illojal kunde.) DnB og Nordea, -disse tradisjonelle bankene er som regel veldig dyre. Jeg har selv brukt finansportalen.no for å sammenligne tilbud, men som sagt leter jeg etter beste renter. Tror det finnes mange andre steder på nettet der brukskonti sammenlignes. Jeg åpnet konto i Skandiabanken da den for mange år siden, hadde gode renter. Jeg liker fortsatt banken, men den gir nå dårlige renter. Likevel er det fortsatt min hovedbank. Råd: Sjekk ifht behovet ditt. Og husk, du kan gjerne være illoyal og opprette flere konti!
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #17 Skrevet 20. januar 2012 Jeg har både Nordea/tidligere Postbanken, nå Dnb/ og Skandiabanken. Mest fornøyd med Skandiabanken bl.a. på grunn av gebyrpolitikken deres. Både Nordea og Dnb skal ta/tar gebyr for uttak i minibank etter egne regler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå