AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Jeg mistrives sikkelig på jobben min. Føler det er veldig dårlig arbeidmiljø der, det er en klikk som har mer og si enn oss andre. Har følt meg mobba av en medarbeider, har tatt dette opp med sjefen. Men hun har ikke gjort noe med det. Ble psykisk syk for et år siden og føler ting har blitt værre etter dette. Vet at sjefen var sur fordi jeg var sykemeld og hun gikk og snakka om dette til mine medarbeidere. Og har hele tiden etter jeg kom tilbake fått høre hvor stressende det var da jeg var borte. Personen som har mobba har også fått fortsette. Måten hun mobber er at hun gir meg feil opplysninger, hun ignorerer mine avgjørelser. Hun er også imot mye avgjørelser som er tatt på huset ellers. Og det blir min oppgave og skulle "omvende" henne. Sjefen min vet om dette, men føler at hun ikke tør ta det opp i frykt for hva hun vil gjøre da. Og i tilegg kritiserer folk meg fordi hun får gjøre som hun vil. Føler at sjefen er opptatt av og ha et godt arbeidmiljø(kiss my ass) enn og ivarta sine medarbeidere. Jeg er hele tiden redd for og gjøre feil. Og jeg gruer meg for hver dag. Jeg klarer ikke sove om natta og gråter masse. Jeg har magekatarr og vondt i kroppen.Om helga må jeg ta alkohol får og slappe av. Jeg har starta og søke ny jobb, vil bort derfra. Men vet snart ikke hvor lenge jeg klarer og gå på jobb. Var hos legen i en annen andledning. Han mente jeg hadde sterke symptom på depresjon og ville sykemelde meg og ga meg henvisnin til dps. Jeg ønsker ikke sykemelde meg, men hater livet mitt og vet ikke om jeg snart klarer og sto opp og gå på jobben. Har også lyst og si opp jobben, men er redd for at jeg ikke får meg ny jobb. Og er redd for og ikke takle den nye jobben. Selvtilliten min er på bånn. Noen som har noen råd til meg??.Trist og lei.ble langt dette ja ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå