Gå til innhold

Hvordan gå opp i vekt?


loca11

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kjøpt proteinshake skal begynne med dette fremover. Vil bare bli ferdig med pakken skal ikke bruke den igjen fordi det smaker dritt. Det er ikke noe for meg.

Jeg er 1.68 høy og veier 47 kilo.

Jeg har en ganske veltrent sprettrumpe. Er ganske så fornøyd med formen men det jeg vil er at jeg vil ha den større.

Har begynt med ulike treningsmetoder og tar de fleste rompe og lår maskinene i gymmen.

Men jeg lurer på hva jeg skal spise for å gå opp i vekt. Det er ikke realistisk å spise 1 kilo kylling hver dag for meg. Jeg er glad i mat men klarer ikke å tvinge i meg mer mat enn 3 ganger daglig.

Jeg har naturlig høy forbrenning så ja.

Er det noen piller man kan ta som kan hjelpe å gå opp i vekt, eller spesiell mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å loggføre det du spiser på en uke så du får et faktisk bilde over hva du spiser? Mange som vil opp i vekt tror det bare skyldes høy forbrenning når de egentlig spiser mindre enn anbefalt.

Det du kan gjøre er å f.eks småspise på to never nøtter utover dagen, drikke kalorier i form av melk og juice, ha mer olje i maten du lager, kaloririkt pålegg (majones,egg,smør,avocado,banan). Frukt er også ganske lett mat som har litt kalorier. Bare sørg for at ikke noe av dette gjør at du spiser mindre enn det du gjør nå fordi du kanskje føler deg mettere. Du må utvide magesekken litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...