Gå til innhold

Eksperimenterte med kjæresten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble fortalt en finger i rumpa under sex var godt, så jeg spurte typen om det var greit for han å gjøre det. Var spennende og jeg likte det egentlig.

Overraskelsen kom da han spurte om jeg kunne gjøre det samme på han?? Litt motvillig ble jeg med på det.. og han likte det. Veldig mye. Faktisk så mye at han spurte rett ut om jeg kunne tenke meg å ta han med strap-on en gang.

Er dette normalt? Er han homo, hva er greia? Egentlig så har jeg ikke noe imot det, og kunne sikkert tenke meg å prøve det en gang for å se hvordan det er. Er bare så usikker på om jeg har gjort han homo eller bifil på grunn av dette :\

Jeg er 22, han er 23. Vi har vært sammen i litt over et år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Mannen har g-punktet sitt i rompa. Man blir nok ikke homo av å bli berørt der, heller.

• Liker 3
Gjest Skitten pique
Skrevet

Så han er homofil fordi han liker noe som føles godt?

• Liker 2
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Er bare så usikker på om jeg har gjort han homo eller bifil på grunn av dette :\

Seriøst? Er du virkelig usikker på det?

Det er fullt ut mulig han er bi eller homo, men jeg kan garantere deg at deres lek ikke er grunnen til det.

Mest sannsynlig liker han bare å ha noe bak, og med mindre du skifter kjønn før dere hopper til køys så ser jeg virkelig ingenting her som går på akkord med hans heterofili.

• Liker 4
Skrevet

Man bytter neppe fil av å teste slikt, gitt. Hvor mange er det ikke som har prøvd/utøver analsex jevnlig, som likevel er heteroseksuelle?

Dette handler vel om å eksperimentere seksuelt, og hans følelser for deg forandrer seg ikke fordi dere prøver noe nytt og spennende.

Det er greit at du forsøker å lære deg forskjellen på disse to tingene, tror jeg:) Så slipper du å lure på om han er homofil hver gang dere utforsker hverandre eller han tar seg en banan :lur:

• Liker 1
Skrevet

Seriøst, gutter får 2-3-4 ganger sterkere orgasmer med noe i rumpa enn uten! Det er ikke sammenlignbart en gang! Samt at det er en veldig rar følelse å ha noe der baki! Don't worry ;) Han er fremdeles helt hetero

Mange gutter som ser på det som noe bi / homogreier men det er det virkelig ikke! Og det er deres tap siden de ikke aner hva de går glipp av

Gjest padawan
Skrevet (endret)

som nevnt over fant du mannens g-punkt som sitter i endetarmen. det at hetro menn tilfredstilles av slikt er ganske tabu i vår kultur men det er nok mer utbredt enn det er åpenhet rundt. du kan lese mer om det her.

Endret av padawan
Skrevet

Du har i alle fall ikke gjort ham homo. Ikke sikkert han tenner på kuk engang, selv om han vil at du skal ta ham med strap on i rumpa.

Jeg liker å ta min i rumpa med strap on. Og jeg liker å fingre ham i rumpa.

Skrevet

La oss si du oppdager at du synes det er veldig opphissende at han er litt hardhendt med deg - presser deg litt oppover en vegg, drar deg litt i håret, gir deg litt skitne beskjeder, og så videre. Du ber ham så om å gjøre dette igjen.

Betyr det at du ønsker å leve i et voldelig forhold?

Hvis svaret er nei, så betyr det at hans ønske om leking der bak ikke har noe som helst å gjøre med hvorvidt han blir forelsket i menn eller ikke.

Det er forøvrig tullete å la være å gjøre noe helt ufarlig når det føles så fantastisk som det åpenbart gjør.

Skrevet

Veldig mange heterofile liker dette, det er bare litt tabu fortsatt. Så er nok ikke så mange som snakker høyt om det :) Tror nok ikke du trenger å bekymre deg for noe sånt!

Gjest Raindrops
Skrevet

Ikke bekymre deg for seksualiteten hans. Vær glad for at du har en kjæreste som er åpen for å eksperimentere, og som stoler nok på deg til å komme med tabulagte forslag :)

Skrevet

Allerede i ditt eget innlegg har du grunnen til at anale gleder hos menn er tabubelagte - det forbindes raskt med homofili.

Først og fremst; homofile hadde neppe praktisert analsex hvis den eneste som hadde det godt med det, var den som penetrerte, og ikke den som ble penetrert. Så hvorfor skal ikke heterofile menn også få gleden av anal stimuli?

Som Raindrops sier - vær glad for at du har en partner som stoler så mye på deg at han tør å komme med tabubelagte forslag.

Når det er sagt, så har jeg brukt strap on med min partner, og det har aldri falt meg inn at han skulle ha et snev av interesse for menn av den grunn. Han synes det er deilig - jeg synes det er deilig å se hvor mye han nyter det - vanskeligere enn det er det ikke :)

• Liker 1
Skrevet

Det blir litt som med en rare eller medium biff. Veeeeldig godt. Men det er mange som ikke takler å spise den PGA fargen.

• Liker 1
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

"Sett utifra et evolusjonistisk ståsted så er det selvsagt helt absurd at han liker det, da det strider imot forplantning og sånn derre andre biologiske greier....eh......atte......det jeg prøver å si er at han umulig kan være 110% hetero fordi da hadde han spydd om han bare stod på alle fire...............zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....."

Sånn nå sparte jeg AB for et innlegg :)

• Liker 2
Skrevet

Han er definitivt homo. Homofili hos menn er en av/på bryter 5-8 cm inne i rectum, og siden du lekte med baken hans har du definitivt slått den på og han er dermed på det andre laget fra nå av. For fremtiden bør du huske at man kan stimulere mannens prostata fra utsiden også, trykk litt hard i området mellom pungen og anus så får han både sterkere orgasmer, og unngår samtidig å bytte fil.

• Liker 1
Skrevet

"Sett utifra et evolusjonistisk ståsted så er det selvsagt helt absurd at han liker det, da det strider imot forplantning og sånn derre andre biologiske greier....eh......atte......det jeg prøver å si er at han umulig kan være 110% hetero fordi da hadde han spydd om han bare stod på alle fire...............zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

Slutt å stjele AB Innlegg, AB vil til 500 000!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...