AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Hva mener dere om at det kun er en intervjuer! Jeg var på ett intervju til en trainee jobb og d var kun en som intervjuet meg! Han virke lit forberedt og spurte egentlig bare om vi kunne gå gjennom cv-en min! Han sa han skulle ringe dene uken, noe han ikke ha gjort.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Da får du vel ikke jobben da? Jeg har bare opplevd at det har vært mer enn én intervjuer to ganger, ellers har det bare vært én.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Hva er det som er så rart med at det kun er en intervjuer? For meg virker det mer vanlig enn at det er mer enn en.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 spørs vel hvilken jobb det er, jeg har jo høy utdanning og da er det vanlig med flere
iskaffe Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Jeg har vært på 3 intervjuer i mitt liv. To av dem (butikkjobb) var det bare en intervjuer. Det neste som var for en større bedrift som krevde utdannelse/kunnskap var det hele 3-4 intervjuere.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #6 Skrevet 18. januar 2012 Har aldri vært på jobbintervju med mer enn en intervjuer, men dette har vært i stillinger uten krav til utdanning (f.eks. butikkjobb).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå