AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Jeg går på vidergående nå, og har fått beskjed om å sende inn en stipendmelding for høsten 2011, samt en ny for vinteren/våren 2012. På grunn av dette, sendte jeg inn en ny søknad for vårsemesteret(sendte søknaden i begynnelsen av denne måneden). Kort tid etter hentet jeg stipendmeldingen på skolen. Der stod det at jeg allerede hadde fått innvilget maksimalt grunnstipend, så jeg var ikke tildelt ytterliggere stipend. Deretter stod det at jeg fra før var tildelt 9700 i støtte for vårsemeseret 2012. Det medfulgte ingenting jeg skulle returnere til Lånekassen(man skulle vel egentlig ha fått en konvulutt og et brev man skulle ha signert og sendt til Lånekassen, men dette fikk ikke jeg vedlagt). Her er altså problemet: Pengene for januar skulle ha vært på kontoen min 15. Januar, men i dag er de fremdeles ikke der. Jeg har forsøkt å ringe Lånekassen, men kom ikke gjennom, grunnet lang kø, så da spør jeg her: Er det noen som vet om pengene er forsinket, eller hva jeg eventuelt må gjøre for å få pengene slik jeg skulle ha fått dem?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Logg deg inn på lanekassen.no og sjekk ut status søknader og status utbetalinger. Der skal det stå en grei oversikt. Har veldig lite peiling ellers. Håper det ordner seg snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå