AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 fondation som sitter godt og ser fin ut. hvilken skal jeg velge??
Gjest millapilla Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Jeg bruker bare minerals foundation powder. Det er foundation i pudderform, og har aldri vært med fornøyd. Brukt det i tre år nå, og kommer til å fortsette med det! Det dekker, og ser 10ganger mer naturlig ut enn andre flytende foundationer (hvertfall enn de jeg har prøvd, og har stygge arr i ansiktet som jeg alltid har prøvd å dekke, så jeg har prøvd mange!!!) Gå for Bare Minerals Matte Foundation
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #3 Skrevet 19. januar 2012 men denne bare minerals matte, jeg har prøvd den, men jeg synes ikke det dekker noe jeg da..eller kanskje jeg gjør noe feil? Føles ut som om jeg må bruke halve boksen for at det skal dekke. Veldig mange er fornøyd med mineralpudder, men jeg er usikker
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Du må lære deg at det heter foUndation. Det kan være huden din er for tørr når du påfører. Evt kan du legge en primer under slik at huden er litt fuktig under, da sitter det mye bedre.
Gjest "gjest" Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Du drar og prøver Chanel Perfect Lumiere eller Vitalumiere Acua. Mac Matchmaster var heller ikke dum.
Gjest millapilla Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 men denne bare minerals matte, jeg har prøvd den, men jeg synes ikke det dekker noe jeg da..eller kanskje jeg gjør noe feil? Føles ut som om jeg må bruke halve boksen for at det skal dekke. Veldig mange er fornøyd med mineralpudder, men jeg er usikker Det kan være som du sier, at det er veldig forskjellig fra hud til hud. For er selvfølgelig sminke som passer bedre til andre enn hva det gjør til deg selv. Du må bare prøve deg frem, og finne den foundationen som passer din hudtype best. Jeg ville reist til en ordentlig plass hvor du kan få en som er ekspert på området til å gi deg tips istedet. For den bare minerals som jeg bruker er helt perfekt for meg, og jeg har min rundt to måneder før den går tom..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå