Snop Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Etter å ha vært en del på sukker og lignende nettsider er jeg fortsatt like fascinert av alt det rare man finner der inne Jeg tenkte jeg skulle lage en liten liste over ting som er no go for min del, og hadde syntes det var moro å høre hva dere ikke liker å se eller høre på profiler eller i innboksen deres: Bilder: - Solbriller inne - Solbriller inne OG en mobil-handsfree i øret som gjør at han tror han ser ut som hovedrollen i en actionfilm - Han smiler ikke på profilbildet og tror det får ham til å se hard og mandig ut, men i realiteten gjør det at jeg tenker at han har null utstråling - Bar overkropp. JUST DON'T! - Partybilder, gjerne sammen med de andre fra BI-kullet Profiltekst: - "Jeg vet ikke hva jeg skal skrive om meg selv, spør hvis du lurer på noe" Klarer han ikke å skrive noe så basic, ser jeg heller ikke for meg at vi skal kunne skrive til hverandre i det hele tatt. - "Du kan gjerne klare å ha intelligente samtaler, men det er ikke et krav" DET har faktisk en skrevet. True story! - "Jeg vil ha ei jente som ikke maser/ikke er komplisert" ...ikke at jeg har et utpreget behov for å verken mase, gråte eller ha kompliserte tanker, men life happens. Sånn ellers kan jeg ikke fordra tørrprating på innboksen som består utelukkende av jobb/studier etc... det er noe som stort sett skjer og jeg er ofte skyldig i det samme selv, men jeg synes det er så herlig når noen skriver til meg og faktisk har noe spennende å si! Deres tur! 6
daemonia Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Av profilene jeg kom over i min tid, så må det være tilgjorte bilder som skal vise hvor søte, morsomme, eller tøffe de er. Dersom det står i profilteksten at de lever for jobben, og er lidenskapelig opptatt av sitt fagområde så er ikke det et pluss heller. Av mailene jeg fikk så var det mest irriterende og absolutt største turn-off'en når de skrev ting som "en typisk helg med meg er en romantisk middag for oss to, med roser på bordet og musikk i bakgrunnen". Ja, og slike masete som det lyser desperat av. 2 mailer så forventet faktisk enkelte at det var date på gang, og at det skulle være eksklusivt. Når jeg gav beskjed til en om at jeg hadde møtt noen og at jeg derfor ikke var interessert i kontakt mer så fikk jeg en skikkelig skyllebøtte om at han hadde forventet at jeg ikke holdt på med flere om gangen og at han i det minste klarte å holde seg til bare en om gangen. Lykke til! Jeg hadde vel svart på 3 henvendelser fra ham, og gav ingen uttrykk for at jeg var særlig interessert.... En annen som trodde at en date var avtalt etter en mail var ekkelt opptatt av at jeg skulle ha sønnen med meg og at vi skulle gå tur i skogen Slike må ha vært de mest irriterende, og kanskje også skremmende!, personene jeg traff på i den forbindelse. 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Menn som tydelig poserer, og gjerne viser frem et eller annet samtidig, enten det er "kule" biler, sin bare overkropp, solbriller og dyre klær, sine Barbie-lignende kvinnfolkvenner eller tilsvarende menn, eller bare flexer og viser muskler. Slike bilder lyser selvopptatt, umoden drittsekk lang vei, og er en instant turn off. Standardregla i profilteksten om at han "trener, fester og henger med kamerater" er heller ikke fryktelig interessant. Om mengden skrivefeil blir for stor, spesielt om det er snakk om en profiltekst skrevet på dialekt, blir jeg også litt skeptisk. En annen ting som umiddelbart får meg til å backe unna og glemme hele fyren er om han har gitt eller fått en mengde kommentarer/komplimenter fra massevis av pene eller Barbie-lignende kvinner. Da blir fyren automatisk en upålitelig flørtete player, som sannsynligvis kun er interessert i å pule rundt på så mange damer som mulig. Dvs uinteressant. 2
sofie777 Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 På sider der man skal fylle ut mange punkter og han ikke har fylt ut mer enn han absolutt må og gjerne ingen tekst i det hele tatt, får for nei fra meg. Bilder som nevnt over et også turn-off. Jeg drikker ikke, så om alle bildene er fra fester med bordet fullt av øl osv. foran, så kan han bare glemme meg. Jeg lukker også fort profiler som jeg har fått tilsendt der han er godt over 50 (er i 30-årene selv). 3
hjertesukka Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Foruten ikke noen bilder eller tekst overhode, så er bilder av bilen,motorsykkelen, bikkja, katten, huset og en seilbåtferie med en venn for ti år siden, turnoff. Likeså en halvsløv,litt uklar fyr med tøfler sittende i en 70talls skaisofa. Og setningen: "jeg er så ensom etter at min kone gikk bort ifjor" skremmer vannet av meg. Men nå har jo jeg sluttet med nettdating, så jeg skal ikke være stygg.
Mr.Omg Skrevet 18. januar 2012 #8 Skrevet 18. januar 2012 (endret) Når bildet er en oversminka dame som gjør til ansiktet sitt sånn at hun ikke ligner på seg selv. Og tekster som "hei. Lise, 22 fra oslo her. Spør hvis du lurer på noe ". Eller når hun har bilde av seg selv og hunden sin, og hunden har tunga inni munnen hennes. Og når hun i tillegg skriver "er kjempeglad i dyr!". Neeeeei! Endret 18. januar 2012 av Mr.Omg 3
Facepainter Skrevet 18. januar 2012 #9 Skrevet 18. januar 2012 Dialekt/skrivefeil/overdrevet tegnsetting Friluftsbilder "Har egentlig ikke noe tro på dette" "Spør om du lurer på noe" "Glajente med bein i nesa" 4
Facepainter Skrevet 18. januar 2012 #11 Skrevet 18. januar 2012 "Banan søker fruktfat..." Dette fikk meg til å tenke på de damene som profilerer seg selv som en annonse for bil til salgs.
Gjest On Topic Skrevet 18. januar 2012 #12 Skrevet 18. januar 2012 Dette fikk meg til å tenke på de damene som profilerer seg selv som en annonse for bil til salgs. Servicehefte medfølger. 1
Gjest Tirkes Skrevet 18. januar 2012 #13 Skrevet 18. januar 2012 Trutmunnbilder SPY! Men duckface er jo så søøøøttt!! http://media1.break.com/dnet/media/2011/11/28/39126495-18ad-4203-8a29-2cd96c3a324d.jpg <3<3<3<3 ...er hvertfall et fint filter for å sile ut folk. 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #14 Skrevet 18. januar 2012 Trutmunnbilder SPY! Når bildet er en oversminka dame som gjør til ansiktet sitt sånn at hun ikke ligner på seg selv. Eller når hun har bilde av seg selv og hunden sin, og hunden har tunga inni munnen hennes. Og når hun i tillegg skriver "er kjempeglad i dyr!". Neeeeei! Dette fikk meg til å tenke på de damene som profilerer seg selv som en annonse for bil til salgs. Jeg trodde jeg klikket på fotballfruetråden. Det fantastiske er at jeg ikke oppdaget det før jeg hadde skummet gjennom omtrent hele. 9
meca Skrevet 18. januar 2012 #15 Skrevet 18. januar 2012 Kan signere mer eller mindre alt som står over. Hvis åpningsmailen jeg får er: "Hei, har du det bra i kveld?" "Hei, hva driver du med i dag, da?" eller "du var jo søt, da..." er også så blotta for kreativitet at det er kroken på døra for min del... 1
Mr.Omg Skrevet 18. januar 2012 #16 Skrevet 18. januar 2012 Glemte en ting: Når dama har klovneøyenbryn 11
Mr. Jones Skrevet 18. januar 2012 #17 Skrevet 18. januar 2012 Bilder Festbilder Bilder med turklær midt i byen (allværsjakke etc.)/ kjedelig klesstil Overdrevent mange turbilder Bilder av motehunden sin (Chihuahua etc.) Alt for mye sminke Tekst "Spør om du lurer på noe" som nevnt tidligere "Liker å shoppe, dra på byen, være med venner og drive med Facebook." "Jobber på BikBok og trives med det, i helgene dra jeg på fest " "Har en sønn/datter på 5 år" Så er hun selv 21. Turn-off bigtime for min del.
Mr. Jones Skrevet 18. januar 2012 #18 Skrevet 18. januar 2012 Glemte en ting: Når dama har klovneøyenbryn Ja! Grusomt.
Gjest On Topic Skrevet 18. januar 2012 #19 Skrevet 18. januar 2012 Oh my god Mr Omg, du kunne kanskje advart oss før du flasha bildet. Hoppa jo nesten av stolen her. 2
Mr.Omg Skrevet 18. januar 2012 #20 Skrevet 18. januar 2012 Oh my god Mr Omg, du kunne kanskje advart oss før du flasha bildet. Hoppa jo nesten av stolen her. Men det er mange damer med lignende bryn der ute i nettdatingsidene 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå