loppekasse Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Heihei. Nå vil iPhonen min plutselig ikke spille av noe lyd når jeg får meldinger/det ringer, eller hvis jeg prøver å ta på en sang. Noen som kan hjelpe meg med hva jeg kan gjøre for å få på lyden igjen? Har slått den av og på nå, skjer ingenting.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Har du brukt headset på den? Det kan visstnok forvirre enkelte iphoner. Prøv å putt i headsetet og dra ut igjen.
loppekasse Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2012 Er en stund siden jeg har brukt headset til den, men jeg prøvde. Musikken spilles når jeg har headset i, men det var ingen lyd når jeg tok det ut. Stiller jeg på volumet for ringelyd spilles ringetonen, men når jeg går på SMS-tone for å endre der høres ingenting og ingenting når jeg får melding..
caroprins Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 På venstre side av tlf. Rett over knappene som du stiller lyd opp og ned, så er det en litt mindre knapp. Trykk inn den. Tror det var det jeg gjorde når jeg hadde samme problemet.
caroprins Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Eller se om den lille knappen står i en av lyd modus eller noe sånt. Det er nok den knappen som er syndren her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå