Lilandry Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Er det norsk kontakt inni? Ellers, er den virkelig så bra som folk sier?
Gjest hmrk Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Haha, kom til å tenke på Remington Steele m Pierce Brosnan, før han ble 007. Faktisk ble han tilbudt rillen som Bond, men ble forhindret pga rollen som Remington Steele...en liten film funfact for dere
PoisonIwy Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Tror ikke den er med norsk kontakt, jeg betalte 399 for min på Clas Ohlson. Pearl wand..
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 cdon selger remington-produkter til en ok pris
_Aries Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Du kan jo skifte kontakt selv? eller bare kjøpe et reiseadapter på Clas Ohlson til 60 kr? Mye bedre enn å betale noen hundrelapper ekstra bare for å få norsk utgang.
Nebel Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Man kan som nevnt over bare kjøpe norsk kontakt på clas og bytte, evt adapter. Det er såpass billig på feelunique at det lønner seg. Remington pearl wand er fantastisk i mine øyne, jeg har stritt hår og har prøvd det meste. Av en eller annen grunn funker dette som bare det, og jeg trenger ikke å bruke hårspray og krøllene holder i et par dager. Magi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå