AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Øk og adm. Har E i "vareproduksjon og logistikk" og D i "offentlig saksbehandling og forvaltningsrett", er det da opplagt å stryke førstnevnte? Begge er på 5 poeng. Eneste grunn til at jeg vurderer å slette sistnevnte er at det kan hende at jeg ender med å søke på jobber i offentlig sektor og da tar ikke en D seg spesielt bra ut. Har to E'er hvis jeg beholder v&l. Kommer til å søke på jobber i både privat og offentlig sektor, har ikke bestemt meg for noe. Har hele skalaen på vitnemålet, med én A, ca 5 B, kanskje like mange C, noen D'er for mye og foreløpig to E'er. Én E er i obl. Har C i både juridisk metode og "kontrakts- og selskapsrett", totalt tre jusfag med C, C og D.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 A: 1 B: 5 C: 8 D: 10 E: 2 Hvis jeg tar med alle 180 p.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Jeg er ferdig nå etter høstsemesteret og skal søke på jobber. Gikk litt over normert tid.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #6 Skrevet 18. januar 2012 Kan jeg spørre om en ting her? Hvis man har mer enn 180 stp i bacheloren, og minst/mer enn 120 i masteren, slik at flytting av fag mellom gradene er løsninga, vil de ekstra fagene stå i noe vitnemål da? Jeg har en god del ekstra fag, noen av dem forholdsvis relevante, og med gode karakterer, og vil jo gjerne at de fleste av disse skal være med på et vis... om ikke annet viser de at jeg har tatt mer enn ful progresjon (-er ferdig før tiden også).
Glynis Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Kan jeg spørre om en ting her? Hvis man har mer enn 180 stp i bacheloren, og minst/mer enn 120 i masteren, slik at flytting av fag mellom gradene er løsninga, vil de ekstra fagene stå i noe vitnemål da? Jeg har en god del ekstra fag, noen av dem forholdsvis relevante, og med gode karakterer, og vil jo gjerne at de fleste av disse skal være med på et vis... om ikke annet viser de at jeg har tatt mer enn ful progresjon (-er ferdig før tiden også). Du får karakterutskrift på alle fag du noensinne har tatt, men vitnemålet er begrenset til det som graden din offisielt inneholder. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå