AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Hei hei Vi gifter oss 14 april, og jeg har begynt å se på bukett.. Jeg har funnet en jeg kunne tenkt meg, men bukett kan jo også koste et par lapper ++? Hva bør jeg gjøre, gå til blomsterbinderiet og spørre om de kan lage noe lignende? Betyr det at jeg må legge ut beløpet 2 ganger, en gang kun for å se om jeg er fornøyd med hvordan de gjør det, og andre gang til dagen selv? Takker for svar..
Emas Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Eg berre viste bilde av korleis eg ville ha buketten, så laga dei den klar til bryllupsdagen. Den vart perfekt!
MiniMusa Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 De kan bare sette sammen noe raskt, for å vise, ellers skisser de gjerne for deg også har de sikkert masse bilder. Det tar lang tid å lage en brudebukett ettersom man kutter stilkene og stifter de opp på ståltråd.. Så vil du at de skal lage den AKKURAT sånn du skal ha den til den store dagen så må du nok betale for to buketter ja...
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 De kan bare sette sammen noe raskt, for å vise, ellers skisser de gjerne for deg også har de sikkert masse bilder. Det tar lang tid å lage en brudebukett ettersom man kutter stilkene og stifter de opp på ståltråd.. Så vil du at de skal lage den AKKURAT sånn du skal ha den til den store dagen så må du nok betale for to buketter ja... Takk for svar. Nei jeg vet bare ikke hvordan dette normalt sett gjøres =) Men nå skal jeg gå dit og vise bilde av hvordan jeg kan tenke meg den.
bobbi Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Du kan jo ta med bildet til blomster binderiet å spørre hva det vil koste for en slik bukett,og er den for dyr, kan du jo be om noe lignende billigere - de har sikkert mange, "blomster folk" er jo gjerne kreative Jeg var akkurat å valgte ut min brudebukett Jeg hadde noen ideer, og de kom med forslag, og satte sammen noen eksempler i full fart, jeg ble kjempefornøyd
Amens Skrevet 18. januar 2012 #6 Skrevet 18. januar 2012 Hvor lenge i forveien bør man tenke bukett? Og finnes det noen gode sider på nettet som viser hva som er i sesong de forskjellige tidene på året?
bobbi Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Hvor lenge i forveien bør man tenke bukett? Og finnes det noen gode sider på nettet som viser hva som er i sesong de forskjellige tidene på året? Jeg aner ikke, jeg er bare av typen som liker å ha ting klart, så tror jeg er litt tidlig ute :happy:
MiniMusa Skrevet 19. januar 2012 #8 Skrevet 19. januar 2012 Det er lurt å bestille buketten Hvertfall en måneds tid på forhånd. Så du er sikker på at butikken har en dekoratør pÅ jobb og får bestilt de blomstene du vil ha. Har opplevd at noen har kommet dagen før, og da har de bare måttet velge det som er inne akkurat da. Og til bryllup så vil man gjerne ha andre blomster enn til hverdags
millie88 Skrevet 20. januar 2012 #9 Skrevet 20. januar 2012 Jeg skal bestille alle blomstene til bryllupet neste uke. har allerede vært å snakket med dem om hva vi ønsker osv, men det var før nyttår, så de kunne ikke ta bestillinger for 2012 så tidlig. Bryllupet vårt er i august forresten!
mal87 Skrevet 20. januar 2012 #10 Skrevet 20. januar 2012 Mannen min har fått for øret at det er skikk at mannen skal velge ut, bestille og hente brudebuketten...noe jeg har blandede følelser for, men han insisterte på at det var hans jobb. Synes det egentlig er koselig at han følte så sterkt for akkurat det så han skal få den jobben, en ting mindre for meg å tenke på. MEN kommer nok til å vise han endel bilder av hva jeg ønsker meg, så har han noe å gå etter Men hvis vi gifter oss i juli må det vel holde at han bestiller i mai/juni?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #11 Skrevet 21. januar 2012 Mannen min har fått for øret at det er skikk at mannen skal velge ut, bestille og hente brudebuketten...noe jeg har blandede følelser for, men han insisterte på at det var hans jobb. Synes det egentlig er koselig at han følte så sterkt for akkurat det så han skal få den jobben, en ting mindre for meg å tenke på. MEN kommer nok til å vise han endel bilder av hva jeg ønsker meg, så har han noe å gå etter Men hvis vi gifter oss i juli må det vel holde at han bestiller i mai/juni? Det har da ikke noe med saken å gjøre at mannen skal hente eller ikke, og hva som er skikk og finne bukett til deg, og hva du ønsker deg. Ts spurte om hvor lang tid i forveien man bør ordne bestillingen. Jeg fikk vite at ca 1 mnd i forveien er bra tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå