charley Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Hvor lang tid bruker dere ca på badet om morgene?Med dusj, sminke og hår?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Dusjer ikke hver morgen. Ellers bruker jeg vel i underkant av 20 minutter på sminke og hår :-)
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 10 min - 2 t, kommer ann på når jeg står opp.
Gjest Nenya82 Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Hvis det er med dusj så kan det fort gå en time eller mer hvis jeg diller mye med ting. Jeg dusjer ikke hver dag,så da bruker jeg vel 20 min om jeg ikke dusjer. Kan være kjappere om jeg har dårlig tid,og det er jo noe som hender noen ganger for en syvsover som meg
charley Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2012 jeg bruker ca en halv time, min mann syns jeg bruker alt for lang tid..så lurer på om det bare er meg?
Gjest Nenya82 Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 jeg bruker ca en halv time, min mann syns jeg bruker alt for lang tid..så lurer på om det bare er meg? Min syns jeg bruker lang tid uansett om jeg dusjer eller ikke så nei,du er ikke alene
Gjest Flowerbomb Skrevet 18. januar 2012 #8 Skrevet 18. januar 2012 Bruker ca 45 min.. deilig å somle om morgningen!
Måndagsbarn Skrevet 18. januar 2012 #9 Skrevet 18. januar 2012 (endret) Jeg ER SÅ SURRETE på morrrrrran atte HJÆLP! haha Jeg kan bruke 30 min på å kle på meg jeg, bare fordi jeg SKAL lure de siste 5 minuttene ut av den forføreriske senga mi, og så sjekke mail, og så- Så er det badet da.. jeg går MANGE ganger fram og tilbake til rommet mitt for å hente ting, men så lå det ikke der da, det lå jo på badet likevel. Så må jeg hente håndkle, og så tasser jeg rundt halvnaken i leiligheten helt til jeg VIRKELIG MÅ SETTE IGANG. Håpløs eller? Om jeg skal dusje også, må jeg stå opp 6.30 for å rekke å komme meg avgårde til 8.15. Jeg tuller ikke LITT engang, jeg er den mest håpløse av de håpløse når det kommer til morgenrutiner. Iblant er jeg så inni granskauen trøtt at jeg må dusje i mørket.... kan ikke skru på lyset på badet, da får jeg sikkert hjerteinfarkt. Så står jeg der i "mørten" med glovarmt vann på og GRUER meg til å kle på meg mens jeg fryser etter dusjen.. GRUER meg til å ta på meg jakka og gå ut i kulda.. for kaldt er det jo åkke som når man er så trøtt som bare jeg kan bli Om noen har en kur for morgentrøtt fjasefrøken, bestiller jeg gjerne! disclaimer: jeg gruer meg ikke til jobb, gjøremål eller annet i hverdagen, jeg er BARE trøtt og håpløs om morgenen:O Endret 18. januar 2012 av frøkenfryd 3
Gjest Levitate Skrevet 18. januar 2012 #10 Skrevet 18. januar 2012 Dusjer ikke om morgenen. Bruker 10-15 minutter, noen ganger kortere tid om jeg allerede har rettet håret dagen før.
Chocoholic Skrevet 18. januar 2012 #11 Skrevet 18. januar 2012 jeg trenger 15 min i dusjen (da uten å vaske håret), 10-15 min kun på kremer... og sminken kan ta fra 10 min til 40, selv om jeg gjør akkurat det samme hver bidige dag...kfordi jeg diller og kan finne på å plutselig bare stoppe opp og heller høre på sangen som spiller på radioen, eller jeg vil sjekke noe i pensumboka eller hva som helst,ommer bare an på hvor distré jeg er akkurat den dagen *attention span of a teaspoon*
Zakuro Skrevet 18. januar 2012 #12 Skrevet 18. januar 2012 Hvor lang tid bruker dere ca på badet om morgene?Med dusj, sminke og hår? Jeg dusjer som regel om kvelden, ikke morran, så bruker kanskje 10 min på badet med do, vasking, tannpuss, veiing, hår og sminking:)
FantasDick Skrevet 18. januar 2012 #13 Skrevet 18. januar 2012 Jeg dusjer hver morgen og bruker ca. 15-30 minutter på badet (dusj, kle på meg, hår og sminke) pluss tannpuss og siste hånd på verket etter frokosten. Står opp ca. 30 minutter før kjæresten så jeg er helt alene, slipper å stresse og så er badet ledig til han når han står opp.
Gjest Wilhelmine Skrevet 18. januar 2012 #14 Skrevet 18. januar 2012 Ca 45 minutt totalt hvis jeg skal dusje, kle på meg, sminke meg og alt.
kissi Skrevet 18. januar 2012 #15 Skrevet 18. januar 2012 Maks en halvtime på hverdager. Den halvtimen går hvis jeg skal dusje. Håret ordner jeg sjelden på morran. Jeg har sånn hår som ikke holder seg fint likevel, med mindre jeg bruker skikkelig lang tid på det, og det gidder jeg ikke om morran, hvertfall siden jeg jobber i barnehage. Når jeg kommer meg på jobb blir sveisen raskt ødelagt av ei lue likevel
Lady La-Laa Skrevet 19. januar 2012 #18 Skrevet 19. januar 2012 Fra jeg går inn på badet til jeg står ferdig påkledd og klar til å gå ut ytterdøra tar det 45-60 minutter! Beauty takes time :gjeiper:
Erwen Skrevet 19. januar 2012 #20 Skrevet 19. januar 2012 Dusjer hver morgen. Bruker 15 minutter på badet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå