Gå til innhold

Svenske hollywoodfruer

Fremhevede innlegg

Gjest Amber Rose
Skrevet

Gunilla ser ut som en 70-åring btw. Holdningen hennes er ikke bra, hun kommer snart til å få pukkelrygg om hun går så sammensunket..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gunilla ser ut som en 70-åring btw. Holdningen hennes er ikke bra, hun kommer snart til å få pukkelrygg om hun går så sammensunket..

snart ? hehe hun har jo det alt. Synes jeg hører ryggen knekke når hun forsøker å rette seg opp.. Uff

• Liker 1
Gjest Amber Rose
Skrevet (endret)

snart ? hehe hun har jo det alt. Synes jeg hører ryggen knekke når hun forsøker å rette seg opp.. Uff

Okei da, hun HAR :P

Det er bare noe med hele stilen hennes som skriker bestemor!

Endret av Amber Rose
  • Liker 1
Skrevet

Datteren hat akkurat samme holdning i ryggen.

Anonymous poster hash: 13a8c...2da
Skrevet

Jeg liker Britt bedre og bedre, hun er jo kjempekul..

Anonymous poster hash: 22b74...c02
Skrevet

Altså, det der familiemaleriet til Gunilla... hun så jo så mye penere ut der enn hva hun egentlig gjør.. så lurer fælt på hvordan hun ser seg selv når hun ba maleren fikse det.

• Liker 2
Skrevet

Nei, nå må jeg huske å se neste episode!

Det så ut som Gunilla trengte hjelp til å sette seg i Britt sin bil :skratte:

Skrevet

Nei, nå må jeg huske å se neste episode!

Det så ut som Gunilla trengte hjelp til å sette seg i Britt sin bil :skratte:

Du kan se den allerede nå på tv3play.se :)

Anonymous poster hash: 13a8c...2da

Gjest Amber Rose
Skrevet

Når Gunilla sa at trynet hennes så ut som et dasslokk på maleriet i dagens episode. Jeg døde litt på meg da :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns Gunilla er skummel. Er faktisk så ille at når jeg legger meg så er jeg redd hun kommer, og ikke noen andre monstere jeg normalt har vært redd skal komme.

Anonymous poster hash: 49314...41c
  • Liker 1
Skrevet

Gunilla er jo helt crazy!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har begynt å se på dette for litt siden, så jeg er langt bak dere. Ser litt på tv også da! Men nå er jeg på sesong 4, så Gunilla har nettop blitt med. I forrige sesong syntes jeg ikke Agnes Nicole var så ille, men herreguuuuuud så dårlig inntrykk jeg fikk av henne når hun var hos Gunilla på besøk.

Elsker Maria, men lurer av og til på om hun kanskje er litt falsk?

Skrevet

• Liker 3
Skrevet

Jeg lurer på om hun kan ha forkalkninger i ryggraden/ribbeina, som hindrer henne i å rette seg opp

• Liker 1
Skrevet

Skuespill...

Anonymous poster hash: cd039...c00

Skrevet

Skuespill...

Anonymous poster hash: cd039...c00

Liker at du rakk å se en 37:15 lang video på 2 minutter :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg visste hun var modell, men hva jobber hun egentlig med nå? Nå slutter hun jo i Hollywoodfruar....

Anonymous poster hash: 83948...1a5

I serien før "Hollywoodfruar" svarte hun på det, dvs. i "Svenska New York-fruar" - http://www.tv3play.se/program/svenskanewyorkfruar . Hun har fått penger for å oppdra Erika fra faren til jenta...

Sitter nå å ser serien fra New York, og får vondt i magen. Tenk å være barnet til Gunilla, der du hele tiden lurer på om "gjør jeg rett nå?", "er mamma fornøyd nå?", "hva forventer mamma av meg?" osv.... Denne jenta må jo på ett eller annet tidspunkt få psykiske vansker... Stakkars jente. Skulle egentlig ønske tv3 ikke ga de mer sendetid...

Anonymous poster hash: 0c1a9...a8a

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Amber Rose
Skrevet

Britt er jo kul da, men det blir kanskje litt for mye av det gode til tider :P Vet ikke om hun gjør seg til eller om hun faktisk er sånn

Skrevet

Bruker Brit parykk eller?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hun der Siw Cotton er vel norsk, er hun ikke?

Hvorfor snakker hun svensk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...