Gå til innhold

Svenske hollywoodfruer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor snakker hun norske Siv svensk i den nye sesongen av svenske hollywoodfruer?

Anonymous poster hash: b1601...36d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor snakker hun norske Siv svensk i den nye sesongen av svenske hollywoodfruer?

Anonymous poster hash: b1601...36d

Fordi det er Svenske Hollywoodfruer, ikke norske.

Hvorfor hun i det hele tatt er med er jo et annet spørsmål.

• Liker 1
Skrevet

Fordi det er Svenske Hollywoodfruer, ikke norske.

Hvorfor hun i det hele tatt er med er jo et annet spørsmål.

Joda men hun er jo Norsk. Tror ikke svenskene har noe problem med å skjønne hva hun sier.

Hun er jo ingen Hollywood frue da hun er singel. Samme gjelder vel Gunilla.

Anonymous poster hash: e5f71...575

Skrevet

Hva skjedde med Margaretha og Dolly Duck (hun med leppa, assistenter og baby)? De var jo kule.

Anonymous poster hash: 83948...1a5

Skrevet

Uff, synes de er så stygge. Man ser godt at de har gjort mye med ansiktet, når de ser helt for jævlige ut. Æsj.

Anonymous poster hash: b0d5b...de6

• Liker 2
Skrevet (endret)

-.

Endret av Samaysa
  • Liker 2
Skrevet

Jeg måtte google Siv for å se om jeg husket riktig da jeg også mente at hun var med på Norske hollywoodfruer. Og så så jeg alderen - 41?! Jeg ville også tippet 50 pluss, pga alle operasjonene. Lurer hvordan hun ville ha sett ut uten operasjoner.

Men jeg må bare si at jeg DIGGET Britt Ekland! Synes hun virker kul og morsom. Dama er jo over 70.

Anonymous poster hash: 20fbc...eab
  • Liker 2
Skrevet

Hvilken kanal går det på og når?

Skrevet

Det går på TV3 på tirsdager, klokken 20.30 :)

Skrevet

Gunilla... :daane:

Jeg digger henne, men ville virkelig ikke ha møtt på henne i en mørk bakgate. Når hun ser sint ut... Å jøsses. DA ser hun skummel ut :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Du kan se det på TV3.no helt gratis :)

Skrevet

Jeg kjenner forresten at jeg vrir meg litt og leter etter nærmeste pute når jeg hører Siv prate svensk. Svensken hennes virker bare så påtatt og masete at jeg bare har lyst til å be henne være stille :bond:.Som noen andre har sagt lenger opp i tråden så burde jo ikke svenskene ha noen problemer med å forstå hva hun sier om hun prater norsk.

• Liker 1
Skrevet

Gunilla er skummel! Men god underholdning er hun absolutt. Jeg liker faktisk Siv så lenge hun ikke er alt for voldsom! Det kan fort bli litt mye av hun. Maria er jo verdens søsteste🌞

Skrevet

Jeg måtte google Siv for å se om jeg husket riktig da jeg også mente at hun var med på Norske hollywoodfruer. Og så så jeg alderen - 41?! Jeg ville også tippet 50 pluss, pga alle operasjonene. Lurer hvordan hun ville ha sett ut uten operasjoner.

Men jeg må bare si at jeg DIGGET Britt Ekland! Synes hun virker kul og morsom. Dama er jo over 70.

Anonymous poster hash: 20fbc...eab

Jeg trodde også at Siv var en dame som så godt ut for alderen sin, gitt at jeg trodde hun var over 50! NÅ som jeg vet at hun bare er 41, synes jeg hun ser gammel ut og veldig operert ut.

Og så sexgal! Jøjemeg.

Anonymous poster hash: fe3fe...aa2

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvorfor ble Sivs venninner sååå sure da Gunilla skulle "redde" de? Altså hun var ikke komfertabel hos Siv, men hun prøvde å være hyggelig for det. Da må jo de gjøre sitt beste på besøk hos henne vel.

Anonymous poster hash: 83948...1a5

Skrevet (endret)

-

Endret av Samaysa
  • Liker 2
Skrevet

Gunilla virker jo til å mangle helt kontakt med virkeligheten. Joda, jeg vet de klipper og vinkler slik de vil, men faktum er jo at hun sier og gjør de tingene hun gjør. Synes virkelig synd på datteren hennes.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...