AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 hva slags "triks" bruker frisørene? de jeg vet om: 1. de setter alltid produktet de stayler håret med på hyllen foran deg. Slik skal vi få lyst på produktet. 2. de spør om kur, og når du skal betale så er det svinedyrt for denne kuren. Noe de selvsagt ikke har sagt noe om da de spurte om du ville ha kur. 3: usikker på om dette er et triks, men de børster alltid det lange håret mitt med plast børste når det er vått, noe som gjør at håret blir veeeldig slitt. Ellers anbefaler man jo naturbørste, men de bruker sikkert plastikk for å få håret mer slitt sånn at man må gå til frisør oftere... 4. Sier at man ALDRI må farge håret hjemme. 5. sier at man MÅ kure håret noen flere som vet om triks frisørene gjør for å selge bedre?? 1
Violetsky Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 (endret) Da har jeg tydeligvis en frisør som ikke er så veldig interessert i å selge Neida, det er mulig noen frisører gjør dette, men min frisør gjør det ikke. Produktene blir satt forann meg kun de gangene jeg stiller spørsmål om de. Jeg har aldri (tror jeg) blitt spurt om jeg vil ha en kur. Men jeg har fått høre at man bør bruke kur, men aldri blitt "påtvunget" noe. Jeg farger ikke håret, verken hjemme eller hos frisøren, og det vet frisøren min, derfor er ikke dette noe tema for oss. Frisøren min bruker plastkam, men jeg har ikke noe synlig slitasje av den grunn. Dessuten bruker de kanskje plastkam fordi det er lettere å rengjøre etter bruk? Endret 18. januar 2012 av Rosa Pute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå