Sarafina Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Min favorittmascara er Helena Rubinstein Spectacular - den er utrolig bra og gir så lange vipper!! Men nå får jeg ikke tak i den lenger... Noen som vet hvor jeg kan kjøpe den, enten på nett eller i parfymeri? Oslo-området eller Strømmen / Lillestrøm. Slenger på et spørsmål til: bør jeg velge brun eller sort mascara? Jeg er blond med blå øyne og har en "naturlig"stil, men liker å pynte meg ekstra til fest (og date som jeg nå skal på...) Vippene virker kanskje enda lenger og mer tydelige om jeg velger svart?
Honesty Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Ikke alle, men ganske mange Esthetique-butikker fører Helena Rubinstein. Du kan også handle hos Esthetique på nett.
Sarafina Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2012 Ikke alle, men ganske mange Esthetique-butikker fører Helena Rubinstein. Du kan også handle hos Esthetique på nett. Takk for tipset! Sjekket nettsiden og de hadde HR, men ikke akkurat dén mascaraen jeg er på jakt etter. Spectacular Mascara er den absolutt beste synes jeg (for meg, for sånt er sikkert individuelt), og den hadde de ikke. En annen ting: bruker dere vippetang, og er det bra? Jeg har aldri brukt det men har kjøpt den nå, men er usikker på hvordan man bruker den. Før man har tatt på 2 lag med mascara? Jeg er nesten litt redd for å knekke vippene hvis jeg bruker vippetanga...?
Honesty Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Den "gamle" Spectacular er vel utgått, og den nye heter noe med Extension. Jeg synes de var temmelig like, i grunnen. Jeg bruker ikke vippetang selv, men den skal brukes før du tar på mascara. Ellers risikerer du at mascaraen funker som lim, slik at du kan risikere å rive ut vippene. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Ok,takk for tips! Disse finnes på Esthetique sin side. Det er ikke den Curl-mascaraen du tenker på? Jeg vil først og fremst ha en som gir lengre vipper, volum-mascaraer har en tendens til å klumpe seg hos meg.
Sarafina Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2012 http://www.esthetique.no/Merkeguide/Post.aspx?brandID=41716 Sorry, her kommer linken. jeg skrev visst anonym bruker, men det var jeg (TS) som skrev.
Honesty Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Jeg sjekket på HRs nettside, og den heter Spectacular Extension, og er temmelig lik den gamle.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #8 Skrevet 18. januar 2012 Jeg sjekket på HRs nettside, og den heter Spectacular Extension, og er temmelig lik den gamle. Tusen takk! Den må jeg få tak i ser ut som om den må bestilles på nettet, men men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå