Gå til innhold

Jeg var inne på et annet forum

Anbefalte innlegg

Gjest Indianlady
Skrevet

hei :D

Jeg hadde tenkt å bli medlem i et ennet forum,men der var det venteliste du måtte grilles før du kom inn.Jeg ble sint fordi de hang seg opp i skrivefeilene min og at jeg brukte farge.Jeg ble sint og sa hva jeg mente og gikk ut.De sperret Ip adressen på maskina og jeg får ikke sendt mail

Har moderator av et forum lov til å gjøre dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Vært på Mingle ?

Det er i alle fall et privat forum, så jeg regner med de har lov til dette.

Tonen der er "Uformell" så der er det ikke rom for skrivefeil nei...

Dette er nok en måte å skjekke ut hvorvidt man passer inn som bruker på forumet der.

Nå Minglere ; rett meg om jeg tar feil.

Gjest Indianlady
Skrevet

FS har jeg vært,lurer på om de har lov til det.

Skrevet

Hva er FS?? :o

Da hadde jeg også blitt sinna :evil:

Gjest Indianlady
Skrevet
Hva er FS?? :o

Da hadde jeg også blitt sinna :evil:

Fellesskapet heter det og er blir du kryssforhørt til du blir blå i trynet.Kommer bare litt og litt inn.De de liker best kommer helt inn.

http://www.fellesskapet.com

Nå kan du sjekke linken

Skrevet

:o Hva fan, tror jeg må ta meg en tur dit :roll:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Det samme gjelder vel for fellesskapet ?

Dersom det er et privat forum har de lov til å sperre brukere de ikke vil ha.

Hva er det som gjør at du har så lyst til å være på et slikt sted da ?

Jo - det vet jeg egentlig svaret på for nå ble jeg så nysgjerrig at jeg må teste det ut ! :lol:

Skrevet

OK, dette sier de i introen:

Dette er et nytt forum som vi håper dere vil like.

Vi vil at dette skal være en plass å trives, en plass å møtes, og en plass der man kan ha en viss takhøyde.

Forumet vil være ganske vidtspennende og inneholder kategorier fra ting som har med barn/foreldre/familieliv å gjøre, sex og samliv, sport/fritid, politikk/livssyn og selvfølgelig også bare snikk snakk. Alt mulig for alle mulig slags mennesker, altså.

Vi håper også at dette blir et forum der begge kjønn vil føle seg "hjemme".

Det vil ikke være veldig strenge krav for å få være her, men et minimum av høflighet og anstendighet vil være noe av det som settes høyt.

Viktig:

Gjester har kun adgang til Velkommen. Når man har fått registrert seg, har man adgang til deler av forumet og vil bli invitert videre etterhvert som vi blir bedre kjent. Dette er fordi vi ønsker et levende forum hvor brukerne skal føle at de kan snakke sammen i et kjent og trygt miljø, som de selv skaper.

Invitasjonene vil komme vilkårlig, og forfremmelser gjøres på basis av avstemming blant administratorene, samt skjønn.

Når det er sagt, vil det være rom for humor, ironi og gjerne skarpe kommentarer og ærlige meningsutvekslinger. Vi ønsker som sagt et levende forum og vil derfor ikke prøve å sensurere eller "kneble" noen, med mindre det skulle forekomme personforfølgelse, mobbing og andre ubehageligheter.

Hva som går under disse betegnelsene, vil selvfølgelig bli en vurderingsak for administrasjonen, men vi er selvsagt åpne for tilbakemeldinger og råd fra brukerne våre.

Vi forutsetter at brukerne holder seg innenfor gjeldende lovverk.

Det er til syvende og sist dere brukere som vil forme dette forumet, og vi vil gjøre så godt vi kan for å etterkomme brukernes ønsker utfra de kriteriene som allerede er satt. Vårt ønske er å være et supplement til andre fora, ikke en etterligning.

Da er det meste sagt, og vi setter i gang med optimisme og et forhåpentligvis godt utgangspunkt.

Velkommen videre i forumet vårt.

Vennlig hilsen cronina.

Vel, dette lover jo godt. :ler:

Gjest Indianlady
Skrevet

Jeg er forbannet på at de sperret IP adressen min på pc en

Skrevet
Vært på Mingle ?

Det er i alle fall et privat forum, så jeg regner med de har lov til dette.

Tonen der er "Uformell" så der er det ikke rom for skrivefeil nei...

Dette er nok en måte å skjekke ut hvorvidt man passer inn som bruker på forumet der.

Nå Minglere ; rett meg om jeg tar feil.

Riktig, Hilde. Grunnen til at så få slipper inn, er at de aller fleste på Mingle ønsker at forumet skal forbli lite og oversiktelig. Og ja, vi er språkfanatikere de luxe, men ikke i forhold til dyslektikere. Det er mer sms-språk, caps-lock, misbruk av tegn - som f.eks 4-5 utropstegn som avslutning på en setning - og generelle skrivefeil som vi gir folk tilbakemelding på. Selv admin får smekk for skrivefeil på Mingle. :wink: Sperring av IP-adresser som medfører at den som "eier" IP'n ikke får sendt vanlig mail, har jeg derimot ikke hørt om.

Skrevet

Du, vet du, jeg får vibber om at dette er en sekt. *grøsse* :-?

Gjest Indianlady
Skrevet

Det er en god del rasisme der inne og da toppet jeg.

Skrevet
Det er en god del rasisme der inne og da toppet jeg.

Jepp, da fikk jeg bekreftet mine anelser.... :roll:

Skrevet

Ikke bry deg om det du, Indianlady.

Du har det bedre her hos oss på KG! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noe problem da?

Log av og på nett, så har du med stor sannsynlighet en ny.

No problem.

Gjest Indianlady
Skrevet
Ikke bry deg om det du, Indianlady.

Du har det bedre her hos oss på KG! :wink:

Her er noe de skrev Barbie:

Om det virkelig ikke skal mer til for at du pakker snippsekken og drar, så har vel FS det bedre uten deg.

Like greit at vi ikke hadde sluppet deg inn i varmen da.

- Ronk og pul, trivelig jul ! -

Til Toppen

jane

Har kontrakt

Ble Medlem: 16 Okt 2003

Skrevet: 14:52 - Fredag 26 Des 2003 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Indianlady skrev:

Jeg er sur for at en ikke kan sende pm når du skrev til meg

Jeg synes det tar for lang tid å komme inn i forumet her for mye gransking.Nasjonalforsamling gamle NS vil ikke jeg være medlem av vettu

Er du sikker på at du er sur? Jeg blir litt forvirret, ettersom du bruker glade og smilende tryner som punktum.

Gjest Anonymous
Skrevet

De liker ikke skrivefeil, sier dere???

Hva er dette da?

I fra den spede start og frem til nå har forumet gjennomgått en del utbedrelser.

Ikke aner jeg hva utbedrelser er for noe... :ler:

Jo. Jeg skjønner at det har noe med verbet å utbedre å gjøre, men ordvalget stinker nå likevel.

Gjest Indianlady
Skrevet

Er det noe problem da?

Log av og på nett, så har du med stor sannsynlighet en ny.

No problem.

Revetispa gjelder det samme når en har bredbånd da

Gjest Madam Felle
Skrevet

Nå synes jeg du går for langt Indianlady!

Får være måte på hva du skal legge ut her inne. Er det gøy å snakke drit om andre på den måten?

En sak er det at du spør om ip adressen, men en annen sak er det at du slenger dritt om et annet forum på denne måten. At du ikke likte deg der er en sak, men dette synes jeg går for langt.

Du kunne sagt her inne at du ikke var villig til å si hva slags forum det gjaldt, for hvorfor nevne det?

Nå ble jeg skuffet over deg Indianlady.

Skrevet
Nå synes jeg du går for langt Indianlady!

Får være måte på hva du skal legge ut her inne. Er det gøy å snakke drit om andre på den måten?

En sak er det at du spør om ip adressen, men en annen sak er det at du slenger dritt om et annet forum på denne måten. At du ikke likte deg der er en sak, men dette synes jeg går for langt.

Du kunne sagt her inne at du ikke var villig til å si hva slags forum det gjaldt, for hvorfor nevne det?

Nå ble jeg skuffet over deg Indianlady.

Madam Felle, er du med i denne nasjonasamlingen? Jeg har sett det de har skrevet og mener det faktisk er bra det kommer frem. Rasisme og nasjonaliseme på sitt beste. Hvorfor skal vi ikke snakke om dette her? Hva har du å skjule?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...