Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører om folk som holder seg under 200 kr grensa....hvor og hvordan ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,ja er jo drøssevis av sider men siden du ikke har gjort det før så beg med Feelunique.com el Lookfantastic.com.Da får du som regel begge deler sha og bal under 200.Er gratis frakt på begge og når du handler så bruk GBP da får du mest for pengene men du må ikke 1 øre over,ja,noen trekker fra bitte litt men til du er inni detta, så kan du kjøpe shampo bet den så gå rett inn igjen og kjøp balsam etterpå.Så er du sikker,er jo gratis frakt uannsett.lykke til.

Skrevet

tusen takk for svar:-)) Da skal jeg inn og prøve meg. Betaler med kort da eller?

Skrevet

Ja,og på toppen en plass stiller du inn til GBP men tror de står innstillt på det når du går inn,klarer jeg det,klarer alle det ;-)

Skrevet

ok,takk.Men ser ikke noe sted at det står fri frakt....

Skrevet

Joda på toppen på begge sider,free delivery worldw...sjekka nå.

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Strawberry.net! Du må legge ut tollavgifter, men de refunderer det!

Skrevet

Strawberry.net! Du må legge ut tollavgifter, men de refunderer det!

Ja,dt gjør du vel på feel..au som de sier her inne.

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Men det er forskjell på gratis frakt og gratis toll.. Hos strawberrynet.com kan du handle for mer enn 200kr, og få refundert toll og moms. De har gratis frakt i tillegg, med unntak av dufter - der er frakten 10% av kjøpesummen pga at de må pakkes og sendes på en annen måte.

Skrevet

feelunique refunderer toll og moms. Men det beste er å holde seg under 200kr i tilfelle.

Skrevet

Men det er forskjell på gratis frakt og gratis toll.. Hos strawberrynet.com kan du handle for mer enn 200kr, og få refundert toll og moms. De har gratis frakt i tillegg, med unntak av dufter - der er frakten 10% av kjøpesummen pga at de må pakkes og sendes på en annen måte.

Både Feelunique og strawberrynet (enn så lenge) har inkl frakt og refundering av moms og tollgebyr.

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Ok, da har jeg oversett noe lenger opp i tråden - virket som det kun var fri frakt.

Og AB#12, jeg har brukt dem mange ganger og fått refundert hver gang. :-) Jeg er hvertfall veldig fornøyd med dem. :-)

Skrevet

Strawberrynet refunderer nå. Men senere skal de legge på moms (altså 25% økning). De sier at det da ikke vil bli stoppet i tollen (pga at det er forhåndsbetalt), men det fører altså til dyrere produkter. Hvis produktene *skulle* bli stoppet i tollen og du må betale "dobbel" moms, så vil du få refundert det. Om det vil bli 25% økning på produkter billigere enn 200,-, vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...