AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #1 Skrevet 18. januar 2012 Jeg vil så gjerne begynne å lære å spille cello! Jeg er voksen, og har aldri rørt instrumentet før ... fra før av spiller jeg piano, fiolin og hardingfele, så jeg har en del erfaring fra musikk, men ikke selve celloen. Er det helt umulig? 1
Mr.Omg Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Kult! Tror ikke det er umulig. Spesielt ikke når du allerede har erfaring med andre instrumenter 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Bare å skaffe deg en cello og en lærer, det.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Bare å skaffe deg en cello og en lærer, det. Ja, det var det ... men er det noen som vet hvor man finner en lærer? Hvilken musikkskole? Jeg tror jeg vet hvor jeg kan kjøpe Cello, men jeg må nesten undersøke om noen vil lære meg Jeg bor forresten i Oslo. Hadde vært kult om noen der ute spiller Cello, og kan fortelle litt, eller om noen der ute rett og slett vet noe
Chord Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Finn deg en kultur-/musikkskole eller privatlærer i byen du bor i. Det er aldri for sent å begynne å lære seg et instrument. Du kan jo se om du finner noe på gule sider, eller rett og slett prøve google. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Ja, det var det ... men er det noen som vet hvor man finner en lærer? Hvilken musikkskole? Jeg tror jeg vet hvor jeg kan kjøpe Cello, men jeg må nesten undersøke om noen vil lære meg Sett opp en lapp på Musikkhøyskolen og Barrat-Due, så er det sikkert noen studenter som gir deg timer for en billig penge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå