Gjest fortvilet 33 åring Skrevet 31. desember 2003 #1 Skrevet 31. desember 2003 hei alle sammen ! Sliter psykisk for tia, og vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. Føler jeg trenger så mye omsorg som jeg aldri har fått tidligere. Rart å innrømme det, men slik føles det. Jeg tenker det måtte være så deilig hvis noen kom og sa til meg "her vil jeg være sammen med deg. Ta den tiden du trenger. Gråt, skrik eller gjør hva du vil. Jeg har god tid. Vil være her sammen med deg og hjelpe deg så godt jeg kan på veien " Føler alle har det så travelt. Og når jeg går til behandleren min som er psykiater, så har han bare 25 minutt til meg. Dette er ikke nok. Trenger så mye. Huffda, ikke vet jeg. Av og til tenker jeg at jeg skulle få meg selv innlagt på psykiatrisk sykehus for å få litt omsorg og kjærlighet. Men der er det så vanskelig å få komme inn. Man må ha selvmordsplaner, og det har jeg ikke akkuratt nå iallefall. Huffda, dette høres sikkert dumt ut, men slik er nå iallefall situasjonen for meg her og nå. Ha en god dag alle sammen ! Hilsen og klem fra meg
14062003 Skrevet 31. desember 2003 #2 Skrevet 31. desember 2003 Finnes det ikke organisasjoner, frivillige, hvor "likesinnede" kan møtes? Jeg aner ikke, men det kan være verdt et søk på nettet.
Diva Skrevet 31. desember 2003 #3 Skrevet 31. desember 2003 Hei! Fælt å høre at du har det slik. Jeg skjønner hvordan det kan være. Kanskje denne eller denne kan hjelpe deg ? Lykke til og godt nyttår :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå