Gå til innhold

Fantasere om tvillinger

Fremhevede innlegg

Skrevet

På et vors i helga ble det snakk om seksuelle fantasier og nesten alle der var enig i at sex med ett tvillingpar hadde vært noe av det diggeste. Både gutter og jenter syns det. Er det noen som har tenkt det samme og hva er det som er så spennende med det isåfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj..å ha sex med søskenpar er jo bare sykt.

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Ikke en fantasi jeg har hatt, de er jo tross alt søsken, så det blir litt merkelig for min del. Men rent visuellt så kan jeg forstå at det er tiltrekkende.

Skrevet

Det er jo noen som får realisert tvillingefantasiene sine til og med f.eks Hugh Hefner. Hva får noen til å ville ha sex med søskenet sitt bare fordi de ser likens ut som seg selv? :eeeh:

• Liker 1
Skrevet

o hel yead, finne en drit pen gutt og så vi vite at det er to av han og begge to lengter etter å tilfredstille meg..

*drømme* :D

Skrevet

Hell no! *Grøsse*

• Liker 4
Skrevet

o hel yead, finne en drit pen gutt og så vi vite at det er to av han og begge to lengter etter å tilfredstille meg..

*drømme* :D

Det er ikke to av han. :filer:

• Liker 4
Skrevet

Jeg kjenner et par utrolig pene eneggede tvillinger. Husker at jeg holdt på å le meg i hjel første gang jeg var ute sammen med begge.

I løpet av kvelden kom det en jevn strøm med drita fulle jenter og prøvde å sjekke opp begge to på en gang. Når de skjønte at tvillingfantasien ikke kom til å bli realisert, ble de sinte og mente at da kunne de vel få en av dem ihvertfall. Hvilken av dem, var visst ikke så viktig. :fnise:

Det skjer nesten hver gang, men etter hvert er jeg blitt så vant til det at det er mer irriterende enn morsomt.

Jeg skjønner ikke fascinasjonen selv - det er tross alt snakk om søsken.

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

I løpet av kvelden kom det en jevn strøm med drita fulle jenter og prøvde å sjekke opp begge to på en gang. Når de skjønte at tvillingfantasien ikke kom til å bli realisert, ble de sinte og mente at da kunne de vel få en av dem ihvertfall. Hvilken av dem, var visst ikke så viktig. :fnise:

Så utrolig slitsomt og irriterende det må være for dem. Greit at det er en utbredt fantasi, men jeg trodde ikke folk seriøst trodde at tvillinger var hypp på å være med på noe slikt :lete:

• Liker 3
Skrevet

Så utrolig slitsomt og irriterende det må være for dem. Greit at det er en utbredt fantasi, men jeg trodde ikke folk seriøst trodde at tvillinger var hypp på å være med på noe slikt :lete:

Nei, det er temmelig sykt. Så har du dama som ba dem om kline med hverandre "for det er jo bare som å kysse seg selv på armen." Ja, hun mente det seriøst. :lete:

• Liker 1
Skrevet

Ta 2, betal for 1! xD

Men ja, hadde gladelig prøvd det.

Skrevet

To søsken sammen i senga? Ugh.. Nei takk. Det er jo incest!

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

jeg kan ta feil men jeg tror det er mer vanlig for menn en kvinner og ha den fantasien.

Skrevet

Jeg synes det høres ekkelt ut, tvillinger som bedriver seksuel aktivitet med hverandre, bedriver incest.

Skrevet

Jeg er tvilling, og har fått høre det flere ganger :gjeiper:

Skrevet

Fantasier er bare fantasier, og da har det jo lite å si hvor sykt det evt. måtte virke. Som en fantasi man ønsker å realisere, synes jeg derimot det høres helt groteskt ut - først og fremst for søsknene selv, men også for den parten som ønsker å se incest i praksis.

Selv har jeg aldri fantasert om dette.

• Liker 1
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

jeg kan ta feil men jeg tror det er mer vanlig for menn en kvinner og ha den fantasien.

Jeg skal være forsiktig med å plassere meg selv i kategorien vanlig, men tvillinger har jeg aldri tenkt særlig mye på.

Forutsetningen må jo da ha vært at de ikke gjorde noe med hverandre, men hva i helvete er moro med det!

Skrevet

Så lenge det ikke er direkte berøring mellom tvillingene er det vel ikke incest?

f.eks

Mann med tvillinger; pule en, slikke den andre

Dame med tvillinger; suge en, bli pult av den andre

Skrevet

Jeg er tvilling, og selv om søsteren min og jeg ikke ligner så mye på hverandre har vi fått høre det noen ganger, vi også...

Derfor kan jeg på ingen måte se for meg å gå til sengs med to tvillingmenn :P

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...