Alida Skrevet 31. desember 2003 #1 Skrevet 31. desember 2003 Er det for mye med tre brudepiker ? I utgangspunktet hadde jeg tenkt å ha tvillingdøtrene til min ene kusine som brudepiker. De er seks år og helt bedårende. Nå har jeg funnet ut at jeg også har lyst til å ha min kusine på 10 år som brudepike. Jeg er fadderen hennes og har litt dårlig samvittighet for å ikke ha hatt så mye kontakt med henne pga avstand . Vet hun hun er veldig opptatt av bryllup og bruder, og tror hun hadde syntes det ville være veldig morsomt å være brudepike. Kunne gjerne tenke meg å ha alle tre som brudepiker, men som annamannen sier : "da blir det jo en hel haug med folk opp det kirkegulvet" (Tenker meg at tvillingene går først ved siden av hverandre, så hun på 10 år og så pappa og meg ) Noen synspunkter ?
jea Skrevet 31. desember 2003 #2 Skrevet 31. desember 2003 Jeg skal ha 4 brudepiker,datteren vår på 1.8mnd ,og mine 3 tante barn fra 2-4-6år..Og de skal gå foran oss
Gjest Tex Skrevet 31. desember 2003 #3 Skrevet 31. desember 2003 Klart du kan ha tre!! Flott at du vil spørre tiåringen, vår er ti og gleder seg så det kribler i hele kroppen! Vi skal ha en brudepike og en brudesvenn, og de skal gå foran meg og pappa inn i kirken. Det du har tenkt på høres helt supert ut :blunke:
momo Skrevet 31. desember 2003 #4 Skrevet 31. desember 2003 Synes 3 høres helt fint ut jeg. Vi skal ha 2 brudepiker, datteren min på 2 1/2 år og kusinen hennes på 6 år og fetteren hennes skal være brudesvenn, han er også 2 1/2 år. Vi skal prøve og få de to minste til og gå først og leie hverandre i hendene, spørs hvor lett det blir med 2 aktive 2 åringer. Så skal hun på 6 år gå etter dem og så kommer jeg, jeg skal gå alene. :D :D
monja Skrevet 1. januar 2004 #5 Skrevet 1. januar 2004 Vi hadde tre brudepiker. To jenter på 11 og ei på 13. Lurte først på om de ville ettersom de er såpass gamle, men det var full jubel det. Og de var flotte :D
Gjest Tabby Skrevet 2. januar 2004 #6 Skrevet 2. januar 2004 Jeg skal ha en brudepike og to brudesvenner som går foran meg opp til alteret. Synes det virker fint jeg, tre barn er ikke så mye det.
kimmi Skrevet 3. januar 2004 #7 Skrevet 3. januar 2004 vi skal ha to piker og en svenn, også skal min mann og jeg gå opp sammen. vi blir jo "hele slekta" som kommer gående opp der, men det blir sikkert bare sjarmerende og litt uhøytidelig. vil se koselig ut. tror jeg.
Livva Skrevet 4. januar 2004 #8 Skrevet 4. januar 2004 Vi skal ha mine 2 yngre søstre. Som nevnt tidligere, de er jo så søte samme om det er 2 - 3 eller flere :D hører bare et: ÅÅÅåååååååå! når de kommer inn først, he he....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå