Gå til innhold

Scandic Hotel Byporten, hvor er inngangen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal til oslo på konsert om en måned, laget tidligere en tråd om det, men har jo ikke funnet den frem.

Det jeg lurer på, om natta når man kommer fra konserten, hvor er inngangen til hotellet da? Så jeg ikke roter meg vekk rundt jernbanetorget osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så blank på hvordan beliggenheten er......... Er det lett å finne frem sånn midt på natta? Står det noe på døren eller? Skal jeg gå inn den døren som går inn til city, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så blank på hvordan beliggenheten er......... Er det lett å finne frem sånn midt på natta? Står det noe på døren eller? Skal jeg gå inn den døren som går inn til city, eller?

Det er ikke på Oslo City, det er på den andre siden av gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg må bare greie å finne frem, skal jo sjekke inn på dagtid, får håpe det hjelper litt da haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inngangen er inne i Byporten senteret. Det er et svært torg utafor Oslo S, og der er det en inngang til Byporten senter. Rett innafor døra er det inngang til hotellet og til Egon.

Skal du ikke innom hotellet før du skal på konserten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest navnelapp

Hotellet har to inngangar, den eine på frå sjølve jernbanetorget ved egon, den andre er rett til høgre for vareleveringa, der drosjene køyrer inn til drosjehaldeplassen under tak på nordsida av Oslo S. Den er enklast å bruke viss du kjem frå spektrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Takk for svar, tror jeg skal finne frem uten problemer, men er litt småredd for nye steder og plasser jeg ikke har vært på før, så kjekt å orientere seg litt først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...