Gjest norah Skrevet 20. januar 2012 #41 Skrevet 20. januar 2012 Bare et definisjonsspørsmål: angående dette med snill-pikesyndrom og evne til å slippe seg løs- er dette betinget at det ikke bare er psykisk skittent/utfordrende, men også fysisk risky? Er jeg snill pike dersom det skjer i omvendt rekkefølge? Og slipper meg ikke helt løs før jeg utsetter meg for en slags fysisk risiko? Og hvis ja, hvor går grensen for seksuell frigjorthet og dumskap? Bakterier ved A2M? Sykdommer ved manglende prevensjonsbruk? Livsfare gjennom kvelning? Alt annet et bare et symptom på hemning? Jeg bare lurer...... 1
MrSmith Skrevet 20. januar 2012 #42 Skrevet 20. januar 2012 Dette tenner meg men jeg vurderer nedsiden til å være større enn oppsiden, lar derfor fornuften overstyre lysten på dette området. Har aldri vært noe tema hos oss, jeg begrenser gleden til en liten tungespiss av og til inn der, og tar dermed den største risikoen selv.
Jalp Skrevet 20. januar 2012 #43 Skrevet 20. januar 2012 Bare et definisjonsspørsmål: angående dette med snill-pikesyndrom og evne til å slippe seg løs- er dette betinget at det ikke bare er psykisk skittent/utfordrende, men også fysisk risky? Er jeg snill pike dersom det skjer i omvendt rekkefølge? Og slipper meg ikke helt løs før jeg utsetter meg for en slags fysisk risiko? Og hvis ja, hvor går grensen for seksuell frigjorthet og dumskap? Bakterier ved A2M? Sykdommer ved manglende prevensjonsbruk? Livsfare gjennom kvelning? Alt annet et bare et symptom på hemning? Jeg bare lurer...... Slik jeg ser det, virker det som risiko er en tenningsfaktor for noen. Ikke bare i forbindelse til dette spesifikke temaet, men også i andre sammenhenger som f. eks. risken for å bli observert, risken for å bli tatt med "feil" partner o.s.v. Jeg vil på ingen måte forsøke å være normativ på noen måte i forhold til dette og jeg unner deg (og alle andre) et uendelig rom for dine prefaranser og tenningsmønstre. Det skulle bare mangle om ikke du skulle få velge helt fritt. Men så er det også slik at jeg erfarer at det å kvitte seg litt med "snill-pike" rollen som oftest medfører at kvinner frigjør seg fra seksuelle tvangstrøyer. Det krever ofte både mot og litt "gutsing". Jeg liker at kvinner er sånn fordi de etter min mening inntar en mer aktiv rolle i parsexen og det betyr igjen at menn ikke får alt ansvaret for initiativ og eksperimentering. Og da blir sexen som oftest langt bedre og mer spennende. Nå skulle det for øvrig ikke forbause meg om du er en av disse kvinnene, Norah. Du har sikkert funnet din måte å sprenge noen grenser på. Så man må etter min mening på ingen måte ha en preferanse i samsvar med denne trådens tema for å være frigjort fra snill-pike syndromet.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #44 Skrevet 24. september 2013 da spør jeg deg herved. Har ikke prøvd, men jeg kunne sikkert prøvd hvis noen spør meg en gang. Som Raindrops må jeg vel bare se at den er ren og være kåt nok. Og kanskje litt tipsy også, i alle fall første gangen for sperrens skyld. Anonymous poster hash: 7b113...c97
Gjest Lille-pus Skrevet 24. september 2013 #45 Skrevet 24. september 2013 Alt som skjer i en seksuell ramme er nok ikke alltid like kompatibelt med skremselspropagandaens presenterte risikobilde. I et rent miljø har tungespisser faktisk en snodig evne til å finne veien både hit og dit.
Gjest Nefertiti. Skrevet 26. september 2013 #46 Skrevet 26. september 2013 Jeg har gjort det flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #47 Skrevet 26. september 2013 Jeg har gjort det flere ganger. Anonymous poster hash: 7b113...c97
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #48 Skrevet 26. september 2013 Dette tenner meg men jeg vurderer nedsiden til å være større enn oppsiden, lar derfor fornuften overstyre lysten på dette området. Har aldri vært noe tema hos oss, jeg begrenser gleden til en liten tungespiss av og til inn der, og tar dermed den største risikoen selv. Hvem vil egentlig bli slikka i rumpa av deg.. Eeew. Anonymous poster hash: dab48...fb1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #49 Skrevet 26. september 2013 Nå er det jo først og fremst mine egne bakterier jeg har grunn til å være redd for, siden det er de bakteriene som vil være på penis. I slike tilfeller er det svært begrenset hva som kan smitte meg. Så sant man vet at man er frisk, noe de fleste selvsagt burde finne ut av før de praktiserer slike ting, får man i verste fall forbigående forstyrrelser med fordøyelsen. De største helserisikoene med A2M er i tilfeller der man suger en penis som har vært i en tredje persons anus. Munnbakterier i rompa er ikke så farlig. Mn verre når det er andre veien. Samme om man får avføringsbakterier i andre kroppsårninger som øyne og øre. "Endogen smitte Pasientens egen mikrobeflora, f.eks. i tarmen, i luftveien eller på huden, kan også være utgangspunk for en infeksjon. (endogen smitte) Det er ikke alltid et klart skille mellom eksogen og endogen smitte: I mange tilfeller vil eksogen smitte i første omgang bare føre til at en mikrobe etablerer seg som en del av mikrobefloraen på hud eller slimhinner(kolonisering), uten å trenge inn i vev og gi infeksjon. Ved en senere anledning, f.eks. når pasientens lokale eller systemiske infeksjonsforsvar blir svekket, kan en slik koloniserende mikroorganisme gi opphav til infeksjon og sykdom."http://www.infeksjonskontroll.no/portal/page/portal/Infeksjonskontroll/infeksjon?p_document_id=401858&p_document_id=401858&p_dimension_id=Anonymous poster hash: 1e7e9...963 1
Drizzt Skrevet 26. september 2013 #50 Skrevet 26. september 2013 Å dæven, en av tingene jeg aldri ville gjort frivillig.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #51 Skrevet 26. september 2013 Nei, jeg vil ikke risikere å bli syk av å få tarmbakterier ned munnen. Anonymous poster hash: ee58b...888
Gjest BettyBoop Skrevet 26. september 2013 #52 Skrevet 26. september 2013 Nei. Jeg tenker på ass to mouth. Analsex til blowjob. - TSeww
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #55 Skrevet 27. september 2013 Som noe som skjer når du er så kåt at du glemmer deg selv, eller noe du forbereder deg til? Ja, det gjør jeg. Anonymous poster hash: 7b113...c97
Version 2.0 Skrevet 27. september 2013 #56 Skrevet 27. september 2013 Som noe som skjer når du er så kåt at du glemmer deg selv, eller noe du forbereder deg til?Anonymous poster hash: 7b113...c97 Ingen av delene. Man glemmer seg ikke når det kommer til å suge noe som har vært i rumpa! Forbereder meg heller ikke. Det er bare noe jeg alltid har likt å gjøre, og har ikke fått noen klager på det heller! Jeg gjør det ikke hver eneste gang jeg har analsex, akkurat som at jeg ikke gir noen en blowjob hver gang vi har sex. Er noe som skjer iblant som en del av mitt totale sexliv.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #57 Skrevet 27. september 2013 Ingen av delene. Man glemmer seg ikke når det kommer til å suge noe som har vært i rumpa! Forbereder meg heller ikke. Det er bare noe jeg alltid har likt å gjøre, og har ikke fått noen klager på det heller! Jeg gjør det ikke hver eneste gang jeg har analsex, akkurat som at jeg ikke gir noen en blowjob hver gang vi har sex. Er noe som skjer iblant som en del av mitt totale sexliv. Anonymous poster hash: 7b113...c97
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #58 Skrevet 27. september 2013 Jeg slikker dama mi bak, ser hun liker det veldig. Digger det jeg og – aldri smakt bæsj eller "sur røv"! Anonymous poster hash: 3fab1...eb1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå