Gå til innhold

Ass to mouth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør nemlig det, men jeg har inntrykk av at det ikke er så mange.

Nei, dette er ikke en runketråd, bare en nysgjerrig jente. Så ingen detaljer er påkrevd, et enkelt ja/nei holder lenge.

Dere kan også holde spyfjesene for dere selv, om det ikke er for mye forlangt ;)

Erfaringer fra menn er også velkomment, om dere har møtt kvinner som gjør dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha erfaringer fra menn som gjør dette?

Skrevet

Tenker du på rimming nå eller?

Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha erfaringer fra menn som gjør dette?

Hvis du har erfaringer, så kjør på :)

- TS

Skrevet

Tenker du på rimming nå eller?

Nei. Jeg tenker på ass to mouth. Analsex til blowjob.

- TS

Gjest Maruwan
Skrevet
Erfaringer fra menn er også velkomment, om dere har møtt kvinner som gjør dette.

Har møtt ei, og vil mest sannsynlig angre resten av mitt liv på at jeg sa nei.

Skrevet

Når temaet er ass to mouth kom jeg på en av de virkelig minneverdige trådene her på KG, tråden om han som ikke fikk analsex med dama engang fordi hun hadde gitt ass to mouth hele tiden til knullekompisen hun hang med før hun traff ham:

Greit å dumpe henne? GRUNNEN HENNES SEKSUELLE FORTID

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=431937

Lesverdig tråd, en stund siden vi har hatt en såpass interessant tråd her på forumet.

Gjest Raindrops
Skrevet

Vet nesten ikke om jeg tørr uten å være anonym, siden en annen bruker nesten fikk hodet kuttet av sist gang temaet ble tatt opp.

Jeg gjør det hvis jeg er kåt nok.

Første gangen var et uhell i kampens hete. Jeg glemte hvor han hadde vært og han sa selvfølgelig ikke ifra. Men jeg ble iallefall kvitt en sperre, og nå gjør jeg det, som sagt, hvis jeg er kåt nok og jeg ser at den er ren.

• Liker 4
Skrevet

Har ikke prøvd, men jeg kunne sikkert prøvd hvis noen spør meg en gang. Som Raindrops må jeg vel bare se at den er ren og være kåt nok. Og kanskje litt tipsy også, i alle fall første gangen for sperrens skyld. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke.Har ikke sperrer eller noe,bare tenner ikke på det. Suger heller ikke etter han har vært i meg!

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Har ikke prøvd, men jeg kunne sikkert prøvd hvis noen spør meg en gang. Som Raindrops må jeg vel bare se at den er ren og være kåt nok. Og kanskje litt tipsy også, i alle fall første gangen for sperrens skyld. :fnise:

hehe, nettopp. Jeg var godt på en snurr selv første gangen, jeg glemte jo tross alt at vi hadde analsex :ler:

Skrevet

Vet nesten ikke om jeg tørr uten å være anonym, siden en annen bruker nesten fikk hodet kuttet av sist gang temaet ble tatt opp.

Jeg gjør det hvis jeg er kåt nok.

Første gangen var et uhell i kampens hete. Jeg glemte hvor han hadde vært og han sa selvfølgelig ikke ifra. Men jeg ble iallefall kvitt en sperre, og nå gjør jeg det, som sagt, hvis jeg er kåt nok og jeg ser at den er ren.

Nå er det viktig å huske på at det er fler helseskadelige bakterier i munnen i baken, men skjønner at en brunkledd stratt kan være udeilig å sutte på :gjeiper:

Skrevet

Ass to mouth syntes jeg blir nesten litt unødvendig. Kjangsene for at du blir syk av det er jo faktisk ganske store

Og så lukter den dritt når den har vert bak der uansett hvor ren og pen du er

• Liker 4
Skrevet

man ber jo om å bli syk hvis man gjør det..

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Ass to mouth syntes jeg blir nesten litt unødvendig. Kjangsene for at du blir syk av det er jo faktisk ganske store

Og så lukter den dritt når den har vert bak der uansett hvor ren og pen du er

Jeg har ikke merket verken dårlig lukt eller smak på penis de gangene A2M har vært aktuellt, hvis det lukter uapetittelig ville jeg heller ikke puttet den i munnen, det sier seg vel selv.

Det er heller ikke noe jeg ville funnet på å gjort med hvem som helst. I et fast forhold er risikoen for smitte såppas lav at jeg velger å ta sjangsen.

• Liker 2
Skrevet

Hadde en ex som likte det, men jeg syntes det var merkelig.

Skrevet

Jeg har ikke merket verken dårlig lukt eller smak på penis de gangene A2M har vært aktuellt, hvis det lukter uapetittelig ville jeg heller ikke puttet den i munnen, det sier seg vel selv.

Det er heller ikke noe jeg ville funnet på å gjort med hvem som helst. I et fast forhold er risikoen for smitte såppas lav at jeg velger å ta sjangsen.

Får man mindre rumpebakterier av å være i et fast forhold altså?

• Liker 12
Gjest True Khaleesi
Skrevet

Jeg gjør det og gjorde det ofte i mitt forrige forhold.

Jeg ble aldri syk.

Dette er noe jeg tenner på, og vil nok aldri slutte med det.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Får man mindre rumpebakterier av å være i et fast forhold altså?

Nå er det jo først og fremst mine egne bakterier jeg har grunn til å være redd for, siden det er de bakteriene som vil være på penis. I slike tilfeller er det svært begrenset hva som kan smitte meg. Så sant man vet at man er frisk, noe de fleste selvsagt burde finne ut av før de praktiserer slike ting, får man i verste fall forbigående forstyrrelser med fordøyelsen.

De største helserisikoene med A2M er i tilfeller der man suger en penis som har vært i en tredje persons anus.

Gjest Raindrops
Skrevet

Nå er det viktig å huske på at det er fler helseskadelige bakterier i munnen i baken, men skjønner at en brunkledd stratt kan være udeilig å sutte på :gjeiper:

Det er ikke så veldig fristende nei :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...