Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har min dildo i nattbordet, men er litt bekymret for at vaskehjelpen skal se den eller en av ungene...

hvordan løser dere det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en eske i bokhyllen :lur: Har vel 8 esker der med diverse oppi. Sexleketøy er i en av dem. Men så har jeg ikke unger da. Om romvenninnen min kommer inn kan hun fint se om esken står på gulvet ved siden av senga, noe den ofte gjør åpen :sjenert: . Eller glidemiddelet som alltid står på nattbordet :fnise:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har alt i en liten boks i en hylle ved siden av sengen.

Skulle ønske jeg hadde en litt bedre måte å oppbevare alt på, skulle hatt et verktøyskrin eller noe :sjenert: Slik det er nå så er det et kaos av kondomer, ledninger, tau, pisker og leketøy. Så hvis noen har tips til hvordan jeg organiserer dette så hadde det vært flott :ler:

Gjest SemperFi
Skrevet

Har sett at man får fake "bøker" som er esker som man kan ha i bokhylla. :skratte:

Skrevet

Barnløs og vasklehjelp-løs, og generelt tidvis litt løs.

Store fine nattbordskuffer.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har de i en boks på bunnen av skapet mitt.

Skrevet

i buksa til mannen min. Han er min dildo :gjeiper:

Skrevet (endret)

Skulle ønske jeg hadde en litt bedre måte å oppbevare alt på, skulle hatt et verktøyskrin eller noe :sjenert: Slik det er nå så er det et kaos av kondomer, ledninger, tau, pisker og leketøy. Så hvis noen har tips til hvordan jeg organiserer dette så hadde det vært flott :ler:

Pisk og kondom? Tar du betalt for tjenester? Tenker bare at når pisk og annet morro har blitt en vanlig del av sexleken, så har folk flest vært sammen lenge. Og da er vel kondom byttet ut med piller eller noe annet? Eller bruker du leketøy sammen med pulevenner og ONS? Bare lurer, ikke meningen å være frekk assa.

Endret av gjest31
Skrevet

vi har både dildo og vakumpumpe i nattbordet

Skrevet

Pisk og kondom? Tar du betalt for tjenester? Tenker bare at når pisk og annet morro har blitt en vanlig del av sexleken, så har folk flest vært sammen lenge. Og da er vel kondom byttet ut med piller eller noe annet? Eller bruker du leketøy sammen med pulevenner og ONS? Bare lurer, ikke meningen å være frekk assa.

Ja, det må du gjerne tenke, men sånn er det altså ikke for alle. Jeg slo før jeg pulte.

Nå har jeg spiral, men vi har fortsatt et lass med kondomer. De er kjekke av hygieniske årsaker: utenpå leketøy fx.

Skrevet

Egen verktøy kasse under senga. Der har skrutrekkere, hammere og slikt blitt erstattet med dildoer, glidemiddel, vibratorer og mye annet snadder. Det er jo verktøy det og, bare en litt annen type.

Gjest Raindrops
Skrevet

Hvis det ikke var meningen å være frekk, så hadde du ikke spurt om jeg tok betalt for tjenester. Ærlig talt, er du en voksen mann?

Kondomer brukes utenpå forskjellige leketøy, ikke mer mystisk enn det.

Skrevet

Hvis det ikke var meningen å være frekk, så hadde du ikke spurt om jeg tok betalt for tjenester. Ærlig talt, er du en voksen mann?

Kondomer brukes utenpå forskjellige leketøy, ikke mer mystisk enn det.

Sorry ! Lenge siden jeg har vært i et lekent forhold, faktisk 8 år. Da glemmer man hvordan det er å ha et sexliv med spenning.

Skrevet

dildo, strap-on og glidemiddel ligger i en pose i klesskapet. kondomer i nattbordsskuffen. Ser ingen grunn til å skamme meg over at jeg har slikt :)

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Sorry ! Lenge siden jeg har vært i et lekent forhold, faktisk 8 år. Da glemmer man hvordan det er å ha et sexliv med spenning.

Du får kjøpe inn noen småting og se hvordan det blir mottatt, kanskje du blir overrasket? :lur:

Skrevet

dildo, strapon og glidemiddel ligger ikke i nattbordsskuffen ene og alene fordi det ikke er plass til alt der.

med det sagt ligger vel dildoen som oftest under puta...

Skrevet

Tøv, pisker kan fint være en del av korte "forhold" også. Alltid brukt det med mine menn, om de er ons eller over lengre tid.

Skrevet

Jeg kan gjerne ta oppgaven med å lage et flott skrin til deg!

Send meg et forslag på størrelse og rominnredning så skal jeg forbedre forslaget ditt så tar vi det deretter.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg kan gjerne ta oppgaven med å lage et flott skrin til deg!

Send meg et forslag på størrelse og rominnredning så skal jeg forbedre forslaget ditt så tar vi det deretter.

Det er nok noe slikt jeg skulle gjort ja, men jeg verdsetter nok anonymiteten min litt mye :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...