Gjest Utlogget nå Skrevet 2. januar 2004 #21 Skrevet 2. januar 2004 2003: * Turbulent på jobbfronten. Dvs arbeidsledig etter nedskjæring, og kun korte jobbengasjement. * Min mor ble alvorlig syk av kreft og holdt på å dø. Gikk bra til slutt. * Depresjon. Dette har lært meg veldig mye om meg selv. * Nesten havarert forhold. Vi kom begge styrket ut av det, og er blitt mye flinkere til å sette pris på hverandre og å kommunisere. * Ett annet nært medlem i familien ble syk av kreft. Ser ut til å bli frisk igjen. * Bedret fysisk helse gjennom jevnlig trening. 2004: * Alle jeg er glad i er friske og har det bra. * Min kjære og jeg jobber fortsatt jevnt og trutt for at forholdet skal holde seg like bra. * Jeg får drømmejobben! Den er skamløst mye betalt, utviklende og jeg gleder meg igjen til å gå på jobb hver dag! * Små søte fettvalker rundt om på kroppen er det nye skjønnhetsidealet. * Har man ikke hår på leggene blir man sett på som heslig.
philippa starck Skrevet 2. januar 2004 #22 Skrevet 2. januar 2004 Jeg føler at 2003 begynte i 2002 - i desember ble jeg nemlig mamma for første gang! Å bare være hjemme i mammapermisjon var fantastisk deilig... Men allerede i januar begynte jeg på et 2 vekttallskurs i markedsføring på BI, eksamen i mai. Mars var det barnedåp - en utrolig koselig dag! Påsken i april var et høydepunkt: hyttetur sammen med gode venner på Ustaoset. Det er blitt tradisjon! I mai fikk jeg ny jobb, spennende! Juni tok vi langhelg, og kombinerte hotellweekend i Stavanger med konfirmasjon på Sørlandet. Solgte også leiligheten, og ble plutselige rike! (for en stakket stund....) I juli ble det såvidt tid til noen små helgeturer med seilbåten, innimellom alle flytte- og bryllupsforberedelsene. I august flyttet vi til nytt hus, og en uke deretter var det bryllup! Travle dager, men hjelpes så kjekt! 1.september begynte jeg i den nye jobben, og Mannen hadde en måned pappaperm. Oktober bød på nytt brylllup: søsteren min denne gang! November ble det en Oslotur på meg med jobben, knallgøy. Og desember har vært en eneste stor fest.... Julebord, familiebesøk - masse selskapeligheter og hyggelige stunder. 2003 har vært et fantastisk år for mitt vedkommende - håper bare at 2004 også blir et godt år. Alle forutsetninger ligger der, hvertfall!
Mistyen Skrevet 2. januar 2004 #23 Skrevet 2. januar 2004 Jeg ble mamma! Det går ikke an å toppe det......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå