chimp Skrevet 30. desember 2003 #1 Skrevet 30. desember 2003 Hva var det viktigste, morsomste, mest dramatiske for DEG eller det du tror kommer til å ha størst innflytelse på din fremtid? Selv fikk jeg tilbud og takket ja til ny stilling i min organisasjon rett før jul, og dette kommer helt klart til å bety stor forandring i min hverdag ettersom jeg får helt nye kolleger og andre oppgaver enn de jeg har hatt i en del år nå, og får være med å bygge opp en service-enhet helt fra scratch! Ellers; Sambis og jeg hadde en toppers langhelg i Barcelona rett før påske. Vi hadde to avslappende uker i Hellas i skoleferien, der jeg fikk prøvd meg på dykking for første gang i mitt liv. Var 20 min under vann på en 5-6 meters dyp. Ikke så mye, men kjempespennende for en nybegynner, og dette frister til gjentagelse. Vi har hatt tre flotte fjellturer, hvorav den ene gikk av stabelen på hesterygg i to dager m overnatting i lavvo. Det var et eventyr! Disse opplevelsene husker jeg best sånn helt umiddelbart!
Soul Skrevet 31. desember 2003 #2 Skrevet 31. desember 2003 Det er at min kjære og jeg giftet oss! Det har jo følger for mange år fremover... Bryllupsdagen tror jeg nok at jeg vil huske lenge Ellers så ble jeg tante igjen og det er stort syns jeg.
Alida Skrevet 31. desember 2003 #3 Skrevet 31. desember 2003 At jeg ble fridd til var nok det desidert hyggeligste
Grooo Skrevet 31. desember 2003 #4 Skrevet 31. desember 2003 Store hendelser i mitt liv i 2003: -Kinatur midt i SARS-epedimien -ferdig med studiet -en kjempedeilig sommerferie -bryllup -fikk min første skikkelige jobb -kjøpte flunkende ny bil
Gjest Qlio Skrevet 31. desember 2003 #5 Skrevet 31. desember 2003 Jeg ble mamma! Det går ikke an å toppe det......
*Shira* Skrevet 31. desember 2003 #6 Skrevet 31. desember 2003 2003 har vært det lengste året noen sinne :D Og da i positiv rettning. Jeg hadde fødselspermisjon første halvdel av året. Og kosa meg stort med lille tulla. Fikk en ny venninne igjennom barselgruppen, hun er toppers og får meg alltid i godt humør. På vårparten var jeg på familieuke på en avrusningsklinikkl. Jeg lærte og vokste så utrolig mye på denne uken. Dette tror jeg var et av mine høydepkt dette året. Sikkert derfor jeg synest året har blitt så langt, jeg følte jeg hadde 10 års livserfaring etter dette oppholdet :D Nydelig bryllupsdag, takket være min mann.. Jentetur til Barcelona, en etterlengtet husmor ferie..... Dit skal jeg tilbake engang.. Etter mye tankevirksomhet og grublerier bestemte jeg meg for å fylle ammepuppene med litt silikon. Så det var vel det. Tragi og glamur
Gjest Nicoline Skrevet 31. desember 2003 #7 Skrevet 31. desember 2003 For meg har 2003 vært preget av utrolig mange triste hendelser - hele året har på den ene siden vært en eneste stor nedtur. MEN så er jeg så heldig at jeg har endel faste holdepunkter i livet, vil spesielt nevne barna mine, men også en utrolig god jobb, gode kolleger og venner, et herlig hus og hjem ... Derfor har jeg et råd å komme med til alle som lever i parforhold - ingen vet hva morgendagen bringer, sørg for å ha ordnede forhold med utdannelse, jobb, krev at du skal stå som medeier i huset deres - eller krev særeie dersom du har lagt inn masse penger i huset selv. Sørg for å stå på egne ben fra starten av - da står du så mye bedre rustet til å ta over det fulle og hele ansvaret for hus, barn, økonomi og ikke minst ansvaret for ditt eget liv ØNSKER ALLE ET GODT NYTT ÅR
Gjest gjesta Skrevet 31. desember 2003 #8 Skrevet 31. desember 2003 Året som gikk har vært et rolig år, men så absolutt et godt år! Største forandringen har vært at minsten er begynt på skolen, det var jo spennende, men har gått kjempebra :D
Gjest Brunhilde Skrevet 31. desember 2003 #9 Skrevet 31. desember 2003 Jeg vil bare ønske Nicoline et Godt Nytt År - håper ting blir bedre i 2004!
Gjest Nicoline Skrevet 31. desember 2003 #10 Skrevet 31. desember 2003 Takk for det, Brunhilde - hyggelig av deg :D
Saeria Skrevet 31. desember 2003 #11 Skrevet 31. desember 2003 Jeg startet på den lange, og til tider vanskelige veien, som kalles utdannelse.
Thea Skrevet 31. desember 2003 #13 Skrevet 31. desember 2003 Tja, nå har jo ikke dette året helt vært "mitt" år da, så noe happy innlegg blir det vel ikke :-? - på februar sprakk forholdet til x-samboeren min siden jeg tok alvorlig feil av fyren - på april flytta jeg for meg selv fra Drammen til Oslo der jeg "gir" bort halve lønna mi for en 17 kv hybel med særdeles bråkete naboer over meg. - får meg kjæreste ganske fort og er (nok en gang) 100% sikker på at dette er mannen i mitt liv. - på vårparten oppstår det en del tull på jobben. Krangling mellom ansatte, hurpete medarbeidere, unger som slutter i hytt og pine og til slutt går de 2 snilleste medarbeiderne mine også - på juni blir jeg 100% sykmeldt på grunn av depresjon - forholdet til den nye kjæresten har allerede skranta en stund. Jeg jobber rumpa av meg for å få det til å fungere men det nytter lite. - på august begynner jeg å jobbe 50% igjen. Ting er MEGET anstrengt på jobben og forholdet til kjæresten er som en voldsomt bratt berg og dalbane. - på november taper min kjære onkel kampen mot kreften og dør 50 år gammel. - seint i november ser jeg en del sider ved kjæresten som jeg definitivt ikke hadde sett før og innser at jeg nok en gang har tatt feil. - desember bestemmer jeg meg for å avslutte livet i Oslo og flytter hjem til familien på januar 04. Dette var en lang liste med negative greier, men så har ikke 2003 brakt så sabla mye godt med seg heller. Men jeg kan jo skrive en liste over ting som kommer til å skje i 2004, og den er ikke så mørk vettu - i januar flytter jeg hjem til familien i min egen leilighet som har 2 soverom, stue, kjøkken og bad. Myyyye større enn 17 kvm Husleia er ikke helt bestemt ennda, men det skulle visstnok ikke bli dyrt - denne leiligheta innreder jeg sånn som jeg vil for penger jeg får fra den gamle jobben min. De skylder meg en del - på februar begynner jeg å jobbe igjen, og tjener en god del flere tusen enn det jeg gjør som barnehageassistent i Oslo, med store muligheter for å jobbe overtid og legger opp meg noen $$$$$ Også kommer vi til ting jeg gjærne ser at skjer - på vårparten får jeg meg en kjempe søt bissevovv. - jeg nyter singellivet og får for første gang på 7 år oppleve hvordan "jeg" er ukontrollert av tåpelige mannfolk. Jeg liker meg selv og får tilbake et tonn med selvtillit. - jeg har det rett og slett kjempe bra. God lønn og finner plutselig ut hva jeg skal gjøre med videre utdanning. - jeg treffer mannen i mitt liv, som er høy, mørk, brune øyne og gjærne litt krøll i håret. Han er snill og god og har ikke "2 ansikter" som han skjuler så godt han kan til han finner det for godt å vise dem. Han har muligens en greit betalt jobb, men ingen must. Han faller hardt for min uimotståelige sjarm og innser temmelig fort at han ikke kan leve uten meg. Og jeg opplever endelig den store "dette er mannen min" følelsen og faller like pladask for han.Og denne gangen er det ikke tull - i løpet av noen år flytter vi sammen, får ring på fingeren og nydelige barn DET hadde vært no det
Gjest Brunhilde Skrevet 31. desember 2003 #14 Skrevet 31. desember 2003 Sånn skal det være! Lykke til Thea - tenker du oppnår alt sammen!
monja Skrevet 31. desember 2003 #15 Skrevet 31. desember 2003 Ønsker Thea et riktig godt nytt år, og krysser fingre for at det ordner seg for deg i 2004 I 2003 har det skjedd både bra og mindre bra ting for meg. De mindre bra er at vi i begynnelsen på året hadde en god del økonomiske problemer, blant annet som følge av at motoren på bilden vår gikk til he***te. Jeg klarte ikke å gå i postkassen for å hente inn regninger og flyttet hjem til mamma og pappa i to uker. Nå er økonomien blitt meget bedre, og vi går lysere tider i møte. Hele sommeren forholder seg bra, og jeg jobber og sliter for å spare penger til det forekommende bryllupet. I august får jeg mannen jeg elsker over alt på jorden, og alt er bare lykkerus. Noe som endrer seg i oktober, da det blir klart at han har fått blodpropp på høyre lunge og bindevevssykdommen sarkoidose. Etter et to ukers langt sykehusopphold er han endelig hjemme, og det er deilig. Nå passer vi på at han tar medisiner til rett tid hver dag og at han tar det rolig sånn at han skal bli bedre. Om det blir flere nedturer får jeg først vite i 2004, for da skal han på kontroll 15. januar! Godt Nytt År alle sammen!!!
Thea Skrevet 31. desember 2003 #16 Skrevet 31. desember 2003 Tusen takk Brunhilde og Monja. Ønsker dere også et gledelig godt nytt år
Gjest Tristessa Skrevet 31. desember 2003 #17 Skrevet 31. desember 2003 Året som gikk... ja. - Hadde flere avgangsfag frem til sommeren. Gikk bra med alle! - Reiste til Roma i april med familie og venner, storkoste meg og lengter titt og ofte tilbake - Verdens herligste sommerferie! Reiste med kjæreste og koste meg stort. - Turbulent høst, mye å gjøre. Helsikes særpensum gjorde ikke det meste bedre. - Ute og nøt utelivet skikkelig nesten hele 2003. Føler at det meste er ganske bra, nyter tilstanden som stabil person. Året som kommer: - Avslutte vgs. Med strålende karakterer, ser det ut til nå. - Ha en forrykende russetid! :rodruss: - Flytte til Bergen, begynne jusstudier. - Flytte sammen med kjæresten gjennom da 4 år. Tror 2004 blir et bra og svært innholdsrikt år.
Gjest Hilde K S Skrevet 1. januar 2004 #18 Skrevet 1. januar 2004 Dette året har jeg : - opplevd at en barndomsvenninne har fått kreft - gått tre timer hos psykolog for å bli ferdig med oppeksten - tatt en tivekttallseksamen - sett at vårt mellomste barn har lært å svømme - blitt fra meg av lykke over små ting - brukt tid på meg selv - spandert for mange timer på nettet - funnet ut at jeg fortsatt elsker min mann svært høyt - lært at man ikke kan klare alt - brukt mye tid på å snakke med min datter - sett framgangen i minstemanns kommunikasjon - fått noen nye venner som jeg setter pris på - gått på treff med folk jeg har møtt på nett, svært vågalt - funnet ro med meg selv - hatt to spontanaborter - innredet et loft - vært sykemeldt i tre måneder - blitt tatt opp som megler i konfliktrådet Alt i alt et innbringende år, mest sannsynlig har det skjedd mer som jeg ikke husker
aline Skrevet 2. januar 2004 #19 Skrevet 2. januar 2004 Alines 2003-hendelser: - 6 mnd terapi, som kommer til å få stor innvirkning på resten av livet mitt. (fikk ett bedre forhold til både meg selv og mange nære og viktige mennesker i livet mitt grunnet dette.) - pratet med pappa om alt. (pga terapien) - søs ble gravid - farfar døde - mamma giftet seg - ble sammen med kjærsten - far (morfar) døde - ble tante!!! - sluttet å røyke!! 8)
Ruby Skrevet 2. januar 2004 #20 Skrevet 2. januar 2004 Det som har aller mest innvirkning på meg i året som har gått var nok at vi ble gravide, og at nurket kommer nå i år. Det er jo noe som jeg ikke kan legge skjul på. Ellers så flyttet vi fra en DYR leilighet, og har nå fått litt bedre råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå