Wesla Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 (endret) Sadoni Er det noen her som har prøvd kjoler fra disse, må si at de falt utrolig i smak ut i fra bildene, men er redd de kan bli hakket dyre kanskje. Googlet priser og da kom det opp fra 12-20 tusen. Endret 17. januar 2012 av Wesla
Wesla Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 18. januar 2012 Ingen? Ser at det ikke ligger en eneste en på finn heller?
Gjest Adriane Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Har ikke sett de før, men var mye fint der Men egentlig var alle kjolene ganske like? Som om de liksom ble laget ut fra samme basismodell, med små endringer Men fine da, for all del
Wesla Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2012 Ja, enig i at de er ganske like, men tror de skreddersyr så da er det nok mulig å legge til en del justeringer også Synes de er nydelige....
krutta Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 De er fine Men jeg endte med Pronovias, kjøpte den i Lillestrøm (Queen Brudesalong) forrige uke!! Hi hi! Nå kan jeg slappe av! Mange fine kjoler, jeg ble gal av å se bilder, mye bedre å prøve på - anbefaler deg å begynne prøvinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå