Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei alle sammen!

Jeg sluttet på p-piller en gang i september måned i fjord, og nå har min samboer og jeg blitt enige om rett og slett å kutte ut kondomer under samleie og heller ta ting som det kommer. Spennende! :)

Vi hadde samleie da på torsdag i forrige uke, og på søndag for da hadde jeg eggløsning.

Jeg har blant annet kjent det samme i magen som jeg gjør for uka kommer, og i dag har jeg vært øm og rar i området navlen og ned. Når jeg trykker med en finger ca på midten føler jeg litt smerte.

Betyr dette noe?

Hvor fort kan man kjenne noe etter sex som har gått "bra" da i dette tilfellet?

Jeg har ikke tatt noe test enda, venter til søndag - det står at jeg kan ta testen 6-15 dager etter befruktning (RFSU sin test) så jeg går litt og venter på det da, men er så nysgjerrig at jeg måtte skrive inn her og! :)

Endret av Blomst^^
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nå 5 uker på vei (hurra!), og ante ikke at jeg var gravid før jeg tok test igår.. så for meg har ikke symptomer kommet så tidlig. Du får vel bare vente og se om mensen kommer, eller ta en test.

Skrevet

Jeg merket det med en gang mensen skulle ha kommet - fikk metallsmak i munnen når jeg drakk cola, og hadde en rar følelse i magen/halsen som etterhvert utviklet seg til kvalmen.

Jeg hadde også en helt sabla sterk leamus der egget satte seg.

Skrevet

Jeg merket nesten ingenting før jeg fikk positiv test 6 dager på overtid. Hadde litt nedsatt matlyst bare. Nå er jeg 6+1 uker og har ømme bryster, brekninger og litt svake mensmurringer.

Lykke til med prøvingen :)

Skrevet

De første symptomene dukker som oftest opp i uke 5-7. Så for de aller fleste er det første symptomet uteblitt mens og positiv test.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

I am happy to say - jeg testet meg på mandag og jeg er gravid!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...