Arwen Skrevet 30. desember 2003 #1 Skrevet 30. desember 2003 Hva ville dere gjort? En uke i Roma eller to uker i Florida. Er litt usikker fordi det selvfølgelig hadde vært godt med to ukers ferie, men jeg kjeder meg lett når jeg er borte så lenge bare oss to. Er ikke flink til å bli kjent med / snakke med andre mennesker. Dessuten er vel Roma mer romantisk??
Gjest Tex Skrevet 31. desember 2003 #2 Skrevet 31. desember 2003 Hvis jeg likte å reise og hadde sjansen ville jeg nok heller reist til Florida. Roma kan du dra til på langhelgtur "når som helst" egentlig...
Arwen Skrevet 1. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2004 Jeg liker å reise, men liker ikke å være borte i to uker. Synes det lbir altfor lenge. Kjeder meg som oftest etter fem dager på et sted jeg :oops: sikkert vi som er dårlige til å finne på ting men.. Har snakket om det og tror nok det blir Roma.
@shygirl@ Skrevet 1. januar 2004 #5 Skrevet 1. januar 2004 Jeg stemte for en uke i Roma... Tror det er et spennende sted å reise til, da har du hele tiden noe å finne på så lenge det er snakk om en uke... Men også fordi jeg ikke akkurat er noen usa-tilhenger...
Arwen Skrevet 1. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2004 Kjeder du deg med mannen din?? Nei, men kjeder meg lett på ferie generelt. Hvertfal hvis jeg er et sted lengre enn en uke.
Pusekatt Skrevet 2. januar 2004 #7 Skrevet 2. januar 2004 Florida er jo stort, og du trenger ikke være på ett sted hele tiden! Dere kan oppleve romantiske (og fantastiske!!!) solnedganger (og -oppganger) på Key West, bade og shoppe i Fort Lauderdale, feste (og bade) i Miami, oppleve fornøyelsesparker i Orlando (Universal Studios&Islands of Adventure, Disney World, Cape Canaveral, Sea World etc), dagstur til Cuba, dykking, fisking i båt med glassbunn; du har et HAV av muligheter, og jeg tror du skal slite med å kjede deg dersom dere legger opp et litt variert program!
Arwen Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2004 Ja, men vi har ikke råd til en sånn rundreise, det er det som er problemet. Vi har bare råd til en standar pakketur/charter. Tror vi skal vente med å dra dit til vi har penger til å se alt vi vil se.
Pusekatt Skrevet 2. januar 2004 #9 Skrevet 2. januar 2004 Hoteller kan du få veldig billig via f.eks. hoteldiscount.com Flybilletter kan du også få tak i rimelig ved å følge med på kampanjepriser og slikt. Ving har forøvrig begynt å tilby charter til Florida!
Arwen Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2004 Det er charter med ving vi har sett på. Men tror ikke vi klarer å spare opp noklommepenger til å få sett alt vi vil se. (Dessuten tror jeg at jeg heller vil til Roma mer romantisk i mine øyne)
Lise79 Skrevet 2. januar 2004 #11 Skrevet 2. januar 2004 Jeg er ikke i tvil. 2 uker i Florida!!!! *sukk* skulle ønske vi hadde råd til det..
Lilletrollet Skrevet 3. januar 2004 #12 Skrevet 3. januar 2004 Det er jo ikke så vanskelig å velge hvis du vet at du kjeder deg på lengre ferier.....Da hadde jeg valgt Roma. Men for min egen del ville ha tatt Florida!!!
Gjest Ingeline Skrevet 5. januar 2004 #13 Skrevet 5. januar 2004 Kjede seg på ferie? :o :o :o Selv elsker jeg å reise, og ville nok valgt å reise så langt som mulig og være borte så lenge som mulig... Men det kan man jo sjelden gjøre. Jeg har vært i Florida for mange år siden, og det var flott, men jeg ville aldri i verden reist dit hvis du ikke kan ta deg tid og råd til å gjøre noe særlig annet enn å ligge på stranda. Man trenger ikke å reise så langt for å ligge på en strand. Roma hørtes ut som en god plan. Skulle gjerne dratt dit selv. Vi snakker også om bryllupsreise til Italia. Eller kanskje til Madeira eller Kroatia. Men det er jo mange andre muligheter også. Du kan jo ta en tur til Reiselivsmessa på Lillestrøm til helga så kanskje du får flere ideer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå