Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Crest Whitestrips like mild for tennene som SmileLab skal være? Og er de like effektive? Noen som har prøvd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Crest er veldig veldig bra. jeg har prøvd de klassiske og de sterkeste (som bare selges hos tannlegen i usa). de sistnevnte er altfor sterke for mine tenner, endte opp med vondt tannkjøtt og pulserende tenner. grusomt.

erfaringen min med de klassiske er bra. det var noe ubehag til tider (er ikke akkurat sunt for tennene), men de virket som fyyy!

Skrevet

Prøvd classic selv, men syns hvitingsprossesen går veldigt tregt. Er det en type som er hakket bedre? Tør ikke bruke den sterkeste :)

Skrevet

Prøvd classic selv, men syns hvitingsprossesen går veldigt tregt. Er det en type som er hakket bedre? Tør ikke bruke den sterkeste :)

så rart. det funket veldig fort for meg. begynte å få kommentarer etter ca 4 dager. Det finnes jo mange forskjellige typer, blant annet crest 3d, etc etc. jeg husker ikke navnet på alle, men det er vel bare å søke på google :-)

den sterkeste virker utrolig bra, men jeg måtte gi meg etter to dager. ALTFOR STERKT!! men hvis du ikke har noe erfaring med sensitive tenner, så er det jo mulig å prøve de. er jo så billig over nettet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...