-littleme- Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Kan noen her inne anbefale en mascara som koster under 200 kr (enten på FeelUnique eller i vanlig butikk) som gir masse volum og lengde ala dette (liker Eva og Carrie sine best). Den bør helst ikke drysse så mye heller, slik at man slipper pandaøyne...
Chocoholic Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 hvis du får tak i den, er collection 2000 pump up the volume helt fantastisk. De tester ikke på dyr og maskaraen koster bare £3,50
Zakuro Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Kan noen her inne anbefale en mascara som koster under 200 kr (enten på FeelUnique eller i vanlig butikk) som gir masse volum og lengde ala dette (liker Eva og Carrie sine best). Den bør helst ikke drysse så mye heller, slik at man slipper pandaøyne... Hm, er jo en billig en som jeg pleier å kjøpe, men husker aldri hva den heter:P ;en den er lett å kjenne igjen fordi den skiller seg så ut; Rosa flaske med grønn kork:) Under 100 kr, og har aldri problemer med den.
esk1 Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Rosa flaske med grønn kork:) Under 100 kr, og har aldri problemer med den. Maybelline? Jeg er også veldig fornøyd med den. Og den blå Maybelline som koster rundt 100,-
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Kan noen her inne anbefale en mascara som koster under 200 kr (enten på FeelUnique eller i vanlig butikk) som gir masse volum og lengde ala dette (liker Eva og Carrie sine best). Den bør helst ikke drysse så mye heller, slik at man slipper pandaøyne... Vel, har du ikke lengde på vippene, så er det heller ingen mascara som kan gi deg milelange vipper heller.. Så sats på en med volum
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Max Factor! False eyelash effect. Den er vel billig?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Lash arcitect 4D er faktisk utrolig god! Jeg er veldig kresen på mascaraer, men denne er nok en av de få som blir kjøpt mer enn en gang
Lykkelitenen Skrevet 19. januar 2012 #8 Skrevet 19. januar 2012 (endret) Jeg vil absolutt anbefale clinique high impact curling mascara, som er superholdbar, men løses lett opp med varmt vann. Jeg har skrvet omtale av den her. Ett annet alternativ er Maxfactor sin Xperience maskara, som har gummibørste. Den gir mye volum og får også frem lengden på vippene dine. Omtale av den med bilder har jeg her. Andre anbefalinger er L'oreal Beautytubes som gir utrolig mye lengde siden den har fiberbase (løser seg også opp med varmt vann) og L'oreal sin Million, som er en volummaskara med gummibørste. Separerer utrolig bra og gir mye volum Den nye 4D fra samme merket er også å anbefale, men om du bruker briller kan du risikere at denne smitter av på lokket, det gjør den desværre på meg, selv om resultatet er suuupert. Og til AB over meg her, en lengdemaskara kan ikke gi deg fysisk lengre vipper med mindre den har fiber i seg, men den kan absolutt på vipene til å se mye lenger ut, da den løfter vippene mer enn en volumvariant og har en børste som lettere avgir farge til vippenes tupp, så de ser mye lengre ut, så det finnes hår også for de som vil ha lengde fremfor volum. Endret 19. januar 2012 av Lykkelitenen
-littleme- Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2012 (endret) Tusen takk for svar alle sammen! På FeelUnique har de L'Oréal sin Volume Million Lashes for "Hazel Eyes", hva vil dette si, er det farge på mascaraen? Edit: skrivefeil Endret 19. januar 2012 av -littleme-
-littleme- Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 21. januar 2012 hvis du får tak i den, er collection 2000 pump up the volume helt fantastisk. De tester ikke på dyr og maskaraen koster bare £3,50 Hvor kan må få tak i den da?
Binta Ba Skrevet 21. januar 2012 #11 Skrevet 21. januar 2012 Lash arcitect 4D er faktisk utrolig god! Jeg er veldig kresen på mascaraer, men denne er nok en av de få som blir kjøpt mer enn en gang Jeg ELSKER, ELSKER, ELSKER denne..har alltid vært avhengig av vippetang, men ikke med denne mascaraen. Ble jo sjokka første gang jeg prøvde den:P Men, sørg for å oppholde den littegrann kjølig, den klumper seg raskt om den ligger på kjøkken eller bad..hehe. Jeg har min i gangen!
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2012 #12 Skrevet 21. januar 2012 Jeg elsker Max Factor False Lash Effect, brukt den i flere år. Men jeg krysser for anonym og nekter å stå frem med meningen min etter at Jan Thomas reklamerte for deg. Grøss.
gohege Skrevet 21. januar 2012 #13 Skrevet 21. januar 2012 Tusen takk for svar alle sammen! På FeelUnique har de L'Oréal sin Volume Million Lashes for "Hazel Eyes", hva vil dette si, er det farge på mascaraen? Edit: skrivefeil Jeg anbefaler den, men i fargen extra black! Bruker linser daglig og med de kommer det ofte et par tårer iløpet av dagen, men etter en lang skoledag holder den seg fortsatt perfekt. Den der for "Hazel eyes" er vel kanskje for de med brune øyne? Har egentlig ikke peiling, siden jeg aldri har sett at det har stått på den jeg kjøper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå