Rattata Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Det hele begynte egentlig i oktober en gang, sluttet med p-piller etter 14 års jevnt bruk til sin nytte Gikk rett inn i "normal" syklus, noen dager har skilt selvfølgelig. Nå er ikke jeg en rakettforsker når det gjelder Trond Viggo Torgersen`s -kroppen vår- Vel, hadde antakeligvis eggløsning for ca 1,5 uke siden. Etter det har jeg hatt konstant vondt i korsryggen og det har lugget oppi der (egglederne?) siden da, og de har lugget og røsket på skift de...heia dem!!! Hadde plutselig noen dråper lyst blod som kom på natta en gang, ca 4 dager etter eggløsning. Jeg bruker ikke blø mellom menstruasjonene. Jeg har lest en god del på nettet, men klarer ikke helt å forstå om dette er vanlig når man ikke går på p-piller, har normal IQ vil jeg tro Kan ikke huske at det var slik det er nå før jeg begynte på pillene heller....
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Du er vel gravid da, og blødningen var festeblødning... Tatt test?
Rattata Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2012 Jeg tok en test igår, men den var negativ Er det "normalt" at eggstokkene kjører karusell mellom eggløsning og menstruasjon?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Jeg tok en test igår, men den var negativ Er det "normalt" at eggstokkene kjører karusell mellom eggløsning og menstruasjon? Du må nok vente noen dager til før en test evt vil være positiv (ca 14 dager etter antatt eggløsning). Hvis du aldri har opplevd det før er det jo ikke "normalt" for din kropp, noe som er vesentlig i slike spørsmål. Ingen kvinner er like, og som regel finner man de mest sikre symptomer ved å se hva som har endret seg ved egen kropp (fremfor å lete etter symptomer som andre har hatt).
Rattata Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2012 Ja, du har rett i det Ble ikke klokere av å lese på nettet. En del av meg leter vel etter en form for bekreftelse. Kroppen min er ikke som vanlig nei, det kan jeg ihvertfall bekrefte selv
Gjest Hoppetau Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Jeg hadde en del smerter og stikking etter el en måned. Jeg tenkte det nok bare var noe jeg innbilte meg på let etter symptomer men jeg fant et innlegg på Lommelegen som sier at dette kan skje på grunn av egg folikkler som står igjen etter el, eller hormoner som påvirker livmor. Jeg klarer ikke legge til link via mobil men om du googler "smerter etter eggløsning" skal du kunne finne en link til Lommelegen. Det kan selvsagt også være at det er for tidlig å teste enda. Jeg fikk ikke positiv test før 13 dager etter el. Ikke stort annet å gjøre enn å vente, samt kontakte gynekolog dersom dette er noe som vedvarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå