AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 jeg er verneombud på et arbeidssted med 10 ansatte. Det er en sak på jobben nå der folk er opprørt. De har snakket med avdelingsleder anng dette, men til meg sier de at det er mye verre enn det de har forklart til sjefen. Jeg har et hovedverneombud som jeg pleier å snakke med anng andre saker. Saken er at de ikke har kommet til meg som verneombud og lagt fram sin bekymring, men jeg har jo hørt det når de har snakket sammen. Skal jeg da gå videre med denne saken?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Ettersom du tydeligvis har pratet med de når de har sagt til deg at det er verre enn hva de har fortalt leder, så ville jeg tatt en ny prat med de og spurt OM de ønsker at du skal ta det videre - dette er dersom det er forhold relatert til det pysososiale / konflikter. Om det er noe mer "håndfast" som feil eller mangler på utstyr eller lokaler f.eks, så ville jeg tatt det videre med hovedverneombud uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå