Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har erfaring med Sigma-børstene? Er det noen som har bestilt fra sigmabeauty.com og vet om det er greit, eller? Er spesielt interessert i om noen har prøvd noen av bufferene deres, da min fra MAC røyter veldig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om noen har erfaring med Sigma-børstene? Er det noen som har bestilt fra sigmabeauty.com og vet om det er greit, eller? Er spesielt interessert i om noen har prøvd noen av bufferene deres, da min fra MAC røyter veldig...

De er helt kurante koster til en rimelig pris, men jeg har opplevd noenganger at de også røyter litt eller at noen av kostene ikke er helt nøyaktig skjært. Men Sigma sin kundeservice er upåklagelig og de bytter koster som ikke er i orden om du ber dem om det. Det er ihvertfall min erfaring.

Ellers anbefaler jeg kostene fraReal Teqniques. Disse er utviklet av makeupartisten og beautybloggeren Samantha Chapman. Den ene halvdelen i Pixiwoo, kjent fra youtube. De er minst like billige som Sigmakostene, men også bedre synes jeg.

MVH

Makeupartist.

Skrevet (endret)

De er helt kurante koster til en rimelig pris, men jeg har opplevd noenganger at de også røyter litt eller at noen av kostene ikke er helt nøyaktig skjært. Men Sigma sin kundeservice er upåklagelig og de bytter koster som ikke er i orden om du ber dem om det. Det er ihvertfall min erfaring.

Ellers anbefaler jeg kostene fraReal Teqniques. Disse er utviklet av makeupartisten og beautybloggeren Samantha Chapman. Den ene halvdelen i Pixiwoo, kjent fra youtube. De er minst like billige som Sigmakostene, men også bedre synes jeg.

MVH

Makeupartist.

Glemte å legge ved linken til de butikkene som sender internasjonalt.

Min lenke

EDIT: Kom visst borti anonymknappen i forrige innlegg:)

Endret av Armitage
Skrevet

Tusen takk for hjelpen! Kan se ut som det blir Sigma-børster på meg! Har aldri hørt om verken Real Teqniques eller Pixiwoo, men det ser jo ut som de er verdt en titt :)

Hmm.. Liker ikke at du sier at børstene røyter.. Hadde så høye forventninger til MAC-kabukien. Har dere en annen kabuki dere vil anbefale?

Skrevet

Tja, noen av dem er OK, andre er helt elendige.

Ingenting slår MAC. Jeg investerer heller litt mer i gode koster.

Skrevet

jeg elsker sigma børstene. De røyter litt til å begynne med men etter en vask stopper røytinga.

De er herlige, kjøpte dem for 2 år siden, både for ansikt og øyne og jeg er kjempe fornøyd. de er så gode som nye enda.

Too faced kabuki brush (den rosa med lokk) er god, jeg liker den godt.

har også en del mac, men synes det er bortkastet å betale så mye når man får like gode koster, mye billigere.

Skrevet

Tja, noen av dem er OK, andre er helt elendige.

Ingenting slår MAC. Jeg investerer heller litt mer i gode koster.

Joo, MAC er yndlingsmerket mitt, og jeg elsker alle de andre kostene jeg har, men kabukien er elendig! Jeg kan ikke sminke meg med dårlig tid, da går jeg ut av huset med hår i hele ansiktet og det er det jeg er så lei av...

Skrevet

jeg elsker sigma børstene. De røyter litt til å begynne med men etter en vask stopper røytinga.

De er herlige, kjøpte dem for 2 år siden, både for ansikt og øyne og jeg er kjempe fornøyd. de er så gode som nye enda.

Too faced kabuki brush (den rosa med lokk) er god, jeg liker den godt.

har også en del mac, men synes det er bortkastet å betale så mye når man får like gode koster, mye billigere.

:D Fantastisk! Har alltid hatt lyst til å prøve dem ut, men var så skeptisk til å kjøpe koster på nett. Ble kjempeoverrasket av prisene på deres egen nettside som jeg regner med er pålitelig, så jeg må vel gi det en sjanse!

Har også hørt mye bra om Too Faced sin kabukibørste, men en venninne av meg har den og hennes gikk i stykker nesten med en gang... Erfaringer?

Skrevet

Jeg tror alle koster kan røyte. Jeg har en 217 fra MAC, den røyter og røyter selv etter mange vask. Men jeg elsker den likevel :) Så får jeg heller tåle å plukke børstehår fra øyelokkene etterpå :) Sigma har mye bra, ja! Men hadde jeg vært rik, hadde jeg nok kjøpt alt fra MAC, siden de er bedre.

Skrevet

Jeg tror alle koster kan røyte. Jeg har en 217 fra MAC, den røyter og røyter selv etter mange vask. Men jeg elsker den likevel :) Så får jeg heller tåle å plukke børstehår fra øyelokkene etterpå :) Sigma har mye bra, ja! Men hadde jeg vært rik, hadde jeg nok kjøpt alt fra MAC, siden de er bedre.

Huff, nei det orker jeg ikke. Har stått hver morgen med ansiktet fult av bittesmå sorte hår. Har ikke hatt noen problemer med de andre MAC-børstene mine, da :)

Skrevet

Jeg har ikke blitt VELDIG imponert over endel Sigma-koster, spesielt de som er MAC-dupes med naturbust holder ikke mål for meg, de røyter, har misformet bust, farger av etc.

Men de syntetiske Sigmax-kostene deres er fantastiske, F80 er verdens beste foundationkost, P86 verdens beste concealerkost, og Mrs. Bunny-settet jeg fikk før jul er jeg fortsatt hodestups forelsket i.

Hvis man ikke har særlig mange koster fra før, vil jeg anbefale et Mrs. Bunny Essntial Set (evnt. et Mr.Bunny-sett hvis man ikke liker sukkertøysfargede koster). Inngående omtale med bilder her.

Skrevet

Jeg synes F80 flat kabuki er helt fantasisk. Jeg trenger ikke kost til concealer når jeg bruker denne. I tillegg bruker jeg F84 angled kabuki til blush og bronzer.

Supre sigma børster!

Skrevet

Jeg elsker Guerlain børstene mine, de er fantastiske!

• 1 år senere...
Skrevet

Hvilke øyeskyggebørster anbefaler dere fra sigma?

Gjest pausemusikk
Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med mine Sigma børster! :)

Skrevet

De har gode koster for øyenskygge, men jeg foretrekker koster fra Real Techniques og Tikei for bruk i ansiktet. De fra Sigma kjennes rett og slett litt rue i forhold.

Anonymous poster hash: 2aa40...428

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...