Tabris Skrevet 29. januar 2012 #21 Del Skrevet 29. januar 2012 Det jeg ikke forstår er de gangene jeg finner èn sokk. Det har skjedd flere ganger. Jeg klarer ikke tenke ut noen omstendigheter hvor man skulle glemme eller kaste èn sokk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 29. januar 2012 #22 Del Skrevet 29. januar 2012 Mange steder er det dessverre en del utlendinger som kaster søppel. Som her så har vi en kjempefin strand ved et lite vann, og jeg har alltid brukt det stedet til bading, grilling, la hundene få løpe løse (er veldig avskjermet) osv, men nå har jeg sluttet helt med det. Grunnen er st det er en del polakker, rumenere, litauere som telter der om sommeren og driter i skogkanten, fisker og kaster fisken og snøret fra seg på stranden, gidder ikke fjerne søppel etter seg osv. Dette er folk som er i Norge og raider byggeplasser, elektrobutikker osv for alt de kan stjele (nei jeg synser ikke, har sjekket opp bilnummerene med politiet og de vil gjerne ha så mye info om dem som mulig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 29. januar 2012 #23 Del Skrevet 29. januar 2012 Idioter kaster fra seg søppel på gata/i skogen etc. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 29. januar 2012 #24 Del Skrevet 29. januar 2012 Det jeg ikke forstår er de gangene jeg finner èn sokk. Det har skjedd flere ganger. Jeg klarer ikke tenke ut noen omstendigheter hvor man skulle glemme eller kaste èn sokk. Natursvin som har røyka den andre, kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 29. januar 2012 #25 Del Skrevet 29. januar 2012 De som kaster søppel er egoistiske, empatiløse mennesker i mine øyne. Jeg skjønner ikke at de klarer å leve med seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 31. januar 2012 #26 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg har nøyaktig samme erfaring som Consensio! I tilegg kommer de gjerrige (dyrt å dra på fyllinga), de late (gidder ikke), og de påvirkede (bærer lett ei full ølkasse til stranda, men orker ikke/gidder ikke bære en tom en ut igjen). Slike mennesker er av kulturell laveste klasse (setter ikke pris på estetiske omgivelser), har manglende oppdragelse (ref. Har lært at da er man natursvin), egoistiske, uempatiske og kunnskapsløse. De mangler de siste iq-poengene som trengs for å tenke konsekvens fremover og i bredden! Også tipper jeg at flesteparten av dem ikke har dyr, og dermed driter i kvalte pinnsvin, sprukne poter og forgiftede ender. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #27 Del Skrevet 25. april 2013 Hvem kaster søppel? Hvis man ser langs veiene nå om dagen så ligger det masse søppel. Hva er det som ligger der langs veien? For det meste er det brus bokser, brus flasker, sjokoladepapir, gatekjøkken emballasje, røykpakker.... Hvem er det som kaster søppel? Jeg ser for meg en usunn person som ikke har det så bra med seg selv. Eller er det kanskje en som går på diett som bruker bilen som et sted for å smug drikke brus , spise sjokolade eller trykke inn en hamburger i tryne mens de kjører. Hvem kaster søppel? De som gir faen.... ikke bare gir de faen med at de kaster søppel ut av bilen. De gir faen i seg selv også.. Jeg svarer på spørsmålet Hvem kaster søppel? Det er usunne mennesker eller de som skulle ønske de var sunne. Stakkars det er mennesker det egentlig er synd på. De har det ikke så bra med seg selv! Anonym poster: 5b1f2e5cc3f321df9a795a12c93e8c24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 25. april 2013 #28 Del Skrevet 25. april 2013 Pappa fikk en brukt bæsjebleie rett på frontruten til bilen sin fra en bil foran som slengte ut en bleie fra bilen så han nesten kjørte av veien. Så dere som kaster søppel ut av bilen ikke gjør det før eller siden kan søppelet skade bil eller forårsake ulykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexington Skrevet 25. april 2013 #29 Del Skrevet 25. april 2013 Folk med dårlig oppdragelse. Jeg er oppvokst i et hjem der det å kaste fra seg søppel andre steder enn i søppelkassa er helt utenkelig, en holdning jeg har planer om å videreføre til mine eventuelle barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. april 2013 #30 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Jeg kaster søppel hvor som helst så lenge jeg er sikker på at ingen kan se meg. Det er ikke noe spesielt med meg som jeg kan komme på, jeg bare gir faen. Men da er det vel helt iorden om jeg dumper 10 sekker fulle av søppel og dritt på plenen din da? Hvis ingen ser meg mener jeg? Jeg gir vel faen. Endret 26. april 2013 av *Cat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 26. april 2013 #31 Del Skrevet 26. april 2013 Et sted jeg bodde før var det et hus lenger ned i gaten med fullt av brukte bleier utenfor det ene vinduet. Dét forstår jeg ikke! Hvorfor? Pleide å tenke at de sikkert var alvorlig psykisk syke, men da bør man jo ikke ha ansvaret for barn. Hvis ikke det var bleier for voksne da. Ellers synes jeg folk flest er flinke til å bruke søppeldunker, men det er jo alltid NOEN som ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå