AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Ser det er en bryllupsmesse den 2 februar i Oslo, og at det er gratis inngang. Vurderer om jeg skal dra, er det noen andre her som skal? Bryllupsmesse i Oslo.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #2 Skrevet 18. januar 2012 Ser det er en bryllupsmesse den 2 februar i Oslo, og at det er gratis inngang. Vurderer om jeg skal dra, er det noen andre her som skal? Bryllupsmesse i Oslo. Jeg vurderer det Men hvor er egentlig dette stedet?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Jeg vurderer det Men hvor er egentlig dette stedet? I følge kartet ligger det mellom stortinget og akershus festing, det bør være greit å finne. Lurer på om Pascal har med seg smaksprøver
Dhalia Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Jeg tenkte meg en tur. Enten med forloveden min eller ene forloveren. Tror begge har lyst så mulig det blir det. Håper også på smaksprøver!
Bongo11 Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Åh, hit skal jeg og forleveden min og titte iallefall
Mischa Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Kan egentlig ikke tenke meg en verre enn Terje Schrøder når det kommer til bryllup. Han som giftet seg kun som et pr-stunt Men Pascal kan vi like
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2012 #7 Skrevet 19. januar 2012 Kan egentlig ikke tenke meg en verre enn Terje Schrøder når det kommer til bryllup. Han som giftet seg kun som et pr-stunt Men Pascal kan vi like Jeg er helt enig, jeg grøsser ved tanken på Terje Schrøder. Men Pascal , og brudekjoler da
Skybert Skrevet 20. januar 2012 #8 Skrevet 20. januar 2012 Skal dere også på bryllupsmesse på Grand 19 Feb? Koster 200kr, men håper jeg får masse tips
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2012 #9 Skrevet 20. januar 2012 Skal dere også på bryllupsmesse på Grand 19 Feb? Koster 200kr, men håper jeg får masse tips Njei, jeg synes det er veldig spesielt å skulle betale for at bedrifter skal få presentere sine produkter til meg. Men for all del, messen er sikkert bra den
Gjest Bond Skrevet 21. januar 2012 #10 Skrevet 21. januar 2012 Tråden ryddet. Det er ikke tillat å bruke kg for å samle data for undersøkelser. Bond, mod
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #11 Skrevet 3. februar 2012 Var det noen av dere som endte opp med å dra på messen i går? Jeg var der, sinnsykt mye folk! De burde kanskje hatt litt større lokale. Men var noen av kjolene jeg likte veldig godt, umulig å bestemme seg synes jeg.
Bongo11 Skrevet 5. februar 2012 #12 Skrevet 5. februar 2012 Jeg var der! Var 2 kjoler jeg likte innmari godt, resten syns jeg var fine, men liksom ikke noen som skilte seg så mye ut som de 2 andre Syns det var lite stands i forhold til det jeg trodde, og oppdekkingen av de ulike bordene var kjedelige! Pascal sin pasjonsfruktmousse kake var virkelig ikke noe å rope hurra etter heller. Men likte showet og kjolene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå