AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Hei! Vil noen anbefale meg en god ansiktskrubb for sensitiv hud med urenheter?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Md formulations face & body scrub. Har en sensitiv versjon også. Har du ekstremt sensitiv hud så finnes det peelingkremer som bare ligger på huden og gjør sitt. 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Det jeg har prøvd av md har ikke fungert for min hud, men takk for tipset!
Larry Croft Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 The Body Shop sin Vitamin E skrubb. Eller om man vil gå den naturlige veien iblant, bland honning og sukker og skrubb huden med det. Har gjort det flere ganger og huden min ser fabolous ut etter det.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Hmmm, er skeptisk til alt som er naturlig, økologisk osv fordi det aldri har gjort noe for huden min. Menneh, når jeg leter etter en skrubb, kom jeg på noe jeg håper noen av dere kan svare på: skal en skrubb behandle huden også, eller skal den "kun" skrubbe bort død hud?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #6 Skrevet 18. januar 2012 Det skal bare fjerne døde hudceller. 1
challenger Skrevet 18. januar 2012 #8 Skrevet 18. januar 2012 Ole Henriksen Walnut complexion scrub, synes den er helt fantastisk. Huden føles ny ut etterpå Men er ikke heeelt sikker på om den passer sensitiv hud for den er veldig "røff". Det er korn som virkelig tar tak, og den fjerner alt! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå