Gå til innhold

De er så sjalu og misunnelige på datteren min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to eldre brødre, og begge er gift på hver sin kant og begge har to sønner hver.

Jeg vet begge svigerinnene mine ønsket seg en sønn og en datter, og begge to har hatt en spontanabort som var gutt, så de ønsket vel at det skulle bli en jente med 3.graviditet...

Har også en tante som alltid ønsket seg en datter, men fikk 3 sønner. Hun har alltid vært misunnelig på moren min som hadde to gutter og to jenter. Jeg har selv følt misunnelsen veldig..

Tanten min sin eldste sønn er gift og fikk 3 gutter, og på det fjerde forsøket fikk de en jente! Alle ble helt i eksatase, spesielt min tante.

Selv har jeg en gutt og en jente, og har følt på sjalusien og misunnelsen fra svigreinnene mine (brødrene mine er fornøyd med to gutter hver)

Tanten min har også vist sin sjalusi... Da fetteren min hadde tre sønner og jeg hadde en sønn, ble jeg gravid og fikk en datter. Da klarte ikke tanten min å vise noe glede ...

Men så fikk fetteren min en datter like etterpå, og hun ble så glad, og da var alt greit.

Huff, jeg klarer ikke takle sjalusien fra tanten min, eller fra svigerinnene.

Det er kommentarer, eller at de ikke ser noe glede i min datter ... Jeg føler det er negativt for min datter om hun er like følsom som meg.

Hvordan takle det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det naturlig at tanten din blir glad for å få et barnebarn? Jeg vil da tro at det har litt mer for henne å si enn at niesen hennes får det.

• Liker 1
Skrevet

Er ikke det naturlig at tanten din blir glad for å få et barnebarn? Jeg vil da tro at det har litt mer for henne å si enn at niesen hennes får det.

Jo, selvfølgelig, men det er ikke det det er snakk om her...

Skrevet

Ja vi får håpe at datteren din ikke er så følsom som deg.

• Liker 3
Skrevet

Så jeg skal bare godta at de kommer med stygge kommentarer til meg foran min datter, og godta at de er negativt innstilt til henne?

Skrevet

Ja, jeg er vel en slem mor om jeg har gitt henne mine følsomme gener ...

• Liker 1
Skrevet

Så jeg skal bare godta at de kommer med stygge kommentarer til meg foran min datter, og godta at de er negativt innstilt til henne?

Hva er det de sier da?

Gjest Rastl0s
Skrevet

Om folka skal "drite i" jenta fordi de er glad i gutter så kan vel dere bare drite i hva de synes? De er idioter om de skal ekskludere familie pga kjønn...

• Liker 1
Skrevet

For en merkelig familie...

• Liker 4
Skrevet

Hva er det de sier da?

Det er vanskelig å si ... de kommmer med små stikk for å såre, fordi de vet at det er lett å såre meg.

Det kan være på utseende til datteren min, og holdningen de har overfor henne.

Jeg føler jo at jeg burde gjemme henne bort, og jeg ser jo hvor mye oppmerksomhet de gir til de andre barna.

Skrevet

Om folka skal "drite i" jenta fordi de er glad i gutter så kan vel dere bare drite i hva de synes? De er idioter om de skal ekskludere familie pga kjønn...

Problemet er at de ønsker seg en jente selv.. Jeg håper de får seg en jente snart, slik at det blir fred i slekten...

Gjest Rastl0s
Skrevet

Problemet er at de ønsker seg en jente selv.. Jeg håper de får seg en jente snart, slik at det blir fred i slekten...

Bare drit i det. Sånn er det med mora og søstra mi og i forhold til farsiden min... Idioter hele gjengen.

Gjest Starlit
Skrevet

Huff, stakkars deg! :/

Har ei søster som er slik mot meg, og som hele tiden rakker ned alt jeg gjør og den jeg er...

Du får holde deg unna de som ikke løfter deg opp psykisk, og heller omgi deg med personer som vil deg vel på alle måter :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg er vel en slem mor om jeg har gitt henne mine følsomme gener ...

Selvfølgelig mener jeg ikke at du er en slem mor! Men veldig følsom er du nok. Ikke noe slemt i det.

Du må nok ta affære og stå opp for datteren din neste gang disse "tantene" ypper seg.

Skrevet

Hva er det for en kommentar?

• Liker 1
Skrevet

Hva er det for en kommentar?

Siterer TS:"Jeg føler at det er negativt hvis min datter er like følsom som meg"

Derfor min kommentar.

Skrevet

Ikke vær noe sammen med de. Lurer de på hvorfor sier du rett ut at du synes det er ubehagelig pga alle kommentarene

Skrevet

Merkelig historie, misunnelse er noe dritt, håper datteren er litt mer hardhudet og at TS kan lære seg å sette grenser overfor disse idiotene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...