Holly Hobbie Skrevet 30. desember 2003 #1 Skrevet 30. desember 2003 å endelig prøve kjolen og se hvordan den blir! Var hos hun som syr den i dag, hun har allerede kommet et godt stykke på vei. Blir så gøy å ha en kjole ingen har maken til! I begynnelsen var jeg litt usikker på stoffet, men fargen kler meg veldig god og jeg kommer til å bli så pen i den (litt innbilsk :oops: ) Måtte bare si det!
Gjest Tex Skrevet 30. desember 2003 #2 Skrevet 30. desember 2003 Fint at du deler gode vibber med oss! Kom gjerne med flere sånne!!
9na Skrevet 30. desember 2003 #3 Skrevet 30. desember 2003 Å, det høres gøy ut! Nå gleder jeg meg bare til min kjole kommer ferdig sydd til brudesalongen, en gang i løpet av januar!
Saeria Skrevet 31. desember 2003 #4 Skrevet 31. desember 2003 Åhh...heldige deg. Blir bittelitt misunnelig på deg, og dere andre som snart skal gifte dere, :oops: men er jo veldig glade på deres vegne da. Gleder meg noe vannvittig til den dagen jeg kan sende de samme godvibbene som deg, Popelka. Jeg synes det er så koselig å høre hvor glade dere blir når kjolen tilsvarer forventningene. :D
momo Skrevet 31. desember 2003 #5 Skrevet 31. desember 2003 Så fint at du blir fornøyd med kjolen. du blir sikkert kjempe pen i den. :D :D
Holly Hobbie Skrevet 31. desember 2003 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2003 En god vibb til - har funnet ut at jeg skal ha en nesten gjennsomsiktig cape (albulengde) i kirken, festet foran med en gammel brosje! Det var "sydamen min" (hun er jo en gammel venn av mamma og pappa, litt rart å kalle henne det!) som kom med forslaget. Jeg skal feire nyttårsaften med godgutten min...han er på vei fra flyplassen as we speak! Gleder meg til å se ham. Godt nyttår alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå