Gjest Survival Skrevet 17. januar 2012 #41 Skrevet 17. januar 2012 Da hadde jo agurken følt seg brukt! Den ble jo brukt dagen etter uansett brukt i tacos'n.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 17. januar 2012 #42 Skrevet 17. januar 2012 (endret) Var alene hjemme i går kveld,og ble litt desperat. Så jeg puttet en agurk oppi dåsa,og koste meg med den! Og i dag brukte jeg den i middagen,typen hadde blitt så skuffa om vi ikke hadde agurk til tacoen,og jeg rakk i butikken. Jeg vasket den jo,men har fortsatt dårlig samvittighet.. Føler meg så slem nå,burde jeg fortelle han det?? Tror du er en gutt som vli legge ut om fantasiene dine. Ikke en jente som faktisk har gjort det der. Innlegget er endret iht KGs regler. Lille-pus, mod Endret 18. januar 2012 av Lille-pus
Gjest Bandit Skrevet 17. januar 2012 #43 Skrevet 17. januar 2012 Den ble jo brukt dagen etter uansett brukt i tacos'n. Agurker skal ikke kastes, det er misbruk... den skal brukes i maten... eller tydeligvis i... også...
Gjest Survival Skrevet 17. januar 2012 #44 Skrevet 17. januar 2012 Agurker skal ikke kastes, det er misbruk... den skal brukes i maten... eller tydeligvis i... også... Jepp... Jeg spiser faktisk agurk nå på rundstykket mitt. Men det går greit, spurte sambo først.. han lovet at han ikke hadde hatt den i rumpa haha! 2
Gjest Bandit Skrevet 17. januar 2012 #45 Skrevet 17. januar 2012 Jepp... Jeg spiser faktisk agurk nå på rundstykket mitt. Men det går greit, spurte sambo først.. han lovet at han ikke hadde hatt den i rumpa haha! Det er godt du sjekker! Nå hadde ikke en våt agurk gjort meg stort egentlig. Det er jo ikke som jeg ikke har smakt slike safter fra før. Jeg liker jo smaken av kvinne, og jeg liker agurk, så jeg ser ikke helt problemet.
Gjest linsina Skrevet 17. januar 2012 #47 Skrevet 17. januar 2012 (endret) Tråd ryddet for spekulasjoner. Lille-pus, mod Endret 18. januar 2012 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #48 Skrevet 17. januar 2012 Var alene hjemme i går kveld,og ble litt desperat. Så jeg puttet en agurk oppi dåsa,og koste meg med den! Og i dag brukte jeg den i middagen,typen hadde blitt så skuffa om vi ikke hadde agurk til tacoen,og jeg rakk i butikken. Jeg vasket den jo,men har fortsatt dårlig samvittighet.. Føler meg så slem nå,burde jeg fortelle han det?? Æsj. Kunne du virkelig ikke brukt noe annet ?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #49 Skrevet 17. januar 2012 Jeg er ikke et troll! og ja, skal skaffe meg en dildo. Jeg må inrømme at det var litt digg med agurk da, kanskje jeg kjøper to neste gang hehe ts 2
Sukkerklumpen! Skrevet 17. januar 2012 #50 Skrevet 17. januar 2012 VELDIG EKKELT, jeg trengte ikke denne infoen
Lykkelitenen Skrevet 17. januar 2012 #51 Skrevet 17. januar 2012 (endret) Wow, akkurat denne teksten har jeg faktisk lest her inne eller på libresse tidligere. Oppfinnsom du. Endret 17. januar 2012 av Lykkelitenen
Gjest Levitate Skrevet 18. januar 2012 #52 Skrevet 18. januar 2012 Er det mulig. Håper for guds skyld dette er troll.....
Plastaroma Skrevet 18. januar 2012 #53 Skrevet 18. januar 2012 Når nøden er størst er hjelpen nærmest?
GammelKaktus Skrevet 18. januar 2012 #54 Skrevet 18. januar 2012 Var alene hjemme i går kveld,og ble litt desperat. Så jeg puttet en agurk oppi dåsa,og koste meg med den! Og i dag brukte jeg den i middagen,typen hadde blitt så skuffa om vi ikke hadde agurk til tacoen,og jeg rakk i butikken. Jeg vasket den jo,men har fortsatt dårlig samvittighet.. Føler meg så slem nå,burde jeg fortelle han det?? :skratte:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå