Gå til innhold

Agurk lek!

Fremhevede innlegg

Gjest Survival
Skrevet

Da hadde jo agurken følt seg brukt!

Den ble jo brukt dagen etter uansett ;) brukt i tacos'n.

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop28
Skrevet (endret)

Var alene hjemme i går kveld,og ble litt desperat. Så jeg puttet en agurk oppi dåsa,og koste meg med den! Og i dag brukte jeg den i middagen,typen hadde blitt så skuffa om vi ikke hadde agurk til tacoen,og jeg rakk i butikken. Jeg vasket den jo,men har fortsatt dårlig samvittighet..

Føler meg så slem nå,burde jeg fortelle han det??

Tror du er en gutt som vli legge ut om fantasiene dine. Ikke en jente som faktisk har gjort det der.

Innlegget er endret iht KGs regler.

Lille-pus, mod

Endret av Lille-pus
Skrevet

Den ble jo brukt dagen etter uansett ;) brukt i tacos'n.

Agurker skal ikke kastes, det er misbruk... den skal brukes i maten... eller tydeligvis i... også... :fnise:

Gjest Survival
Skrevet

Agurker skal ikke kastes, det er misbruk... den skal brukes i maten... eller tydeligvis i... også... :fnise:

Jepp... :fnise:

Jeg spiser faktisk agurk nå på rundstykket mitt. Men det går greit, spurte sambo først.. han lovet at han ikke hadde hatt den i rumpa :fnise: haha!

• Liker 2
Skrevet

Jepp... :fnise:

Jeg spiser faktisk agurk nå på rundstykket mitt. Men det går greit, spurte sambo først.. han lovet at han ikke hadde hatt den i rumpa :fnise: haha!

Det er godt du sjekker! :fnise:

Nå hadde ikke en våt agurk gjort meg stort egentlig. Det er jo ikke som jeg ikke har smakt slike safter fra før. Jeg liker jo smaken av kvinne, og jeg liker agurk, så jeg ser ikke helt problemet. :lur:

Gjest linsina
Skrevet (endret)

Tråd ryddet for spekulasjoner.

Lille-pus, mod

Endret av Lille-pus
Skrevet

Var alene hjemme i går kveld,og ble litt desperat. Så jeg puttet en agurk oppi dåsa,og koste meg med den! Og i dag brukte jeg den i middagen,typen hadde blitt så skuffa om vi ikke hadde agurk til tacoen,og jeg rakk i butikken. Jeg vasket den jo,men har fortsatt dårlig samvittighet..

Æsj. Kunne du virkelig ikke brukt noe annet ?

Skrevet

Jeg er ikke et troll! og ja, skal skaffe meg en dildo. Jeg må inrømme at det var litt digg med agurk da, kanskje jeg kjøper to neste gang ;) hehe

ts

• Liker 2
Skrevet

VELDIG EKKELT, jeg trengte ikke denne infoen

Skrevet (endret)

Wow, akkurat denne teksten har jeg faktisk lest her inne eller på libresse tidligere. Oppfinnsom du.

Endret av Lykkelitenen
Gjest Levitate
Skrevet

Er det mulig. :klaske:

Håper for guds skyld dette er troll.....

Skrevet

Når nøden er størst er hjelpen nærmest? :eeeh:

Skrevet

:skratte: :skratte: :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...