Gå til innhold

Agurk lek!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var alene hjemme i går kveld,og ble litt desperat. Så jeg puttet en agurk oppi dåsa,og koste meg med den! Og i dag brukte jeg den i middagen,typen hadde blitt så skuffa om vi ikke hadde agurk til tacoen,og jeg rakk i butikken. Jeg vasket den jo,men har fortsatt dårlig samvittighet..

Føler meg så slem nå,burde jeg fortelle han det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde i alle fall IKKE behov for å høre om det merker jeg...............

• Liker 7
Gjest padawan
Skrevet

akkurat i dette tilfelle ville jeg selv levd dum og uvitende.

Skrevet

Dåsa? Sier noen virkelig det? Hjelpes....!

• Liker 6
Skrevet

Ikke si noe til stakkaren. Han har det VELDIG godt av å ikke vite det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg helst hadde levd lykkelig uvitende om noe slikt....

• Liker 1
Skrevet

:skratte: ...IKKE fortell ham det!

Kunne du ikke brukt en dildo?

Ikke at det har noe å si for svaret men, hadde agurken fremdeles plastikk rundt seg?

• Liker 1
Skrevet

Hahaha, håper du vasket den godt før du hadde den i maten...

Skrevet

:skratte: ...IKKE fortell ham det!

Kunne du ikke brukt en dildo?

Ikke at det har noe å si for svaret men, hadde agurken fremdeles plastikk rundt seg?

Jeg har ikke dildo,nettopp derfor jeg var litt desperat :P hehe. Plastikken var ikke på,men jeg hadde på en kondom da! :sjenert:

Gjest linsina
Skrevet

Jeg har ikke dildo,nettopp derfor jeg var litt desperat :P hehe. Plastikken var ikke på,men jeg hadde på en kondom da! :sjenert:

DEILIG å få klisset inni kondomen på agurken daa...

Gjest Survival
Skrevet

Veldig god fantasi eller bare jævlig dårlig moral?

• Liker 2
Gjest linsina
Skrevet

Veldig god fantasi eller bare jævlig dårlig moral?

Tror TS har en jævlig dårlig moral ;)

Skrevet

Meh, det går så fint så. Eksdama gjorde det samme ved flere anledninger, vasket den etterpå. Tror ikke det er så mye vrre enn enkelte kjemikalier som blir agurkene blir sprøytet med

• Liker 1
Skrevet (endret)

Var alene hjemme i går kveld,og ble litt desperat. Så jeg puttet en agurk oppi dåsa,og koste meg med den! Og i dag brukte jeg den i middagen,typen hadde blitt så skuffa om vi ikke hadde agurk til tacoen,og jeg rakk i butikken. Jeg vasket den jo,men har fortsatt dårlig samvittighet..

Gummiguggen fra kondomen er verre. Og hvorfor i all verden "stå fram" med sannheten, hva oppnår du med det!? Når den er vasket spiller det ingen rolle, i tillegg: dersom dama hadde gjort dette til meg så.......hadde trollet i meg våknet, og det ville bare kost seg enda mer med taco'n.. :rodmer:

Innlegget er endret iht KGs regler.

Lille-pus, mod

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

hehehe. Ække mulig. La du virkelig agurken inn i skapet etter bruk.?

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Har sett denne historien bra mange ganger før, bare med små variasjoner.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke dett denne "historien" før, men jeg gjorde det hvertfall.. jeg har så dårlig samvittighet! det er jo litt ekkelt. Tenk om jeg sier det i søvne ellerno ?

Skrevet

hehe, jeg regner med oral-sex er et fremmedord hos dere? er vel ikke værre å spise en agurk som har vært i "dåsa" enn å slikke "dåsa" :skratte:

• Liker 2
Skrevet

hehe, jeg regner med oral-sex er et fremmedord hos dere? er vel ikke værre å spise en agurk som har vært i "dåsa" enn å slikke "dåsa" :skratte:

Det er jo litt annerledes da.. Men takk for at du lettet litt på samvittigheten min !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...