Gå til innhold

Hvor mye får en sykepleier utb i mnd med 100% fast?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg 50% fast på natt og får 15000 utbetalt på dette. Da har jeg mye fri så jeg kan jobber andre steder også. Men vil ha en høyere fast stilling slik at jeg kan få boliglån. Hvor mye ca får en sykepleier med 100% fast utbetalt i mnd?? Har hørt at dette er 20 000 liksom, da tjener jeg forsåvidt mer å gå på natt og jobbe ekstra ved siden av :S

Hilsen Forvirra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...Det er umulig for folk å forutse lønnen din uten å vite skatteklasse/prosent.

20 000 utbetalt høres ut som *slikke på fingeren og stikke i lufta for å måle vinden* ...ca 340 000 i året brutto, dersom du er barnløs og ugift.

Tallet er ikke helt dradd ut av lufta, men er veldig ca.

Så spørs det om 340 000 i året er normallønn. Det aner jeg ikke. Men til mer du jobber/tjener, til mer skatte du. Du tjener ikke det dobbelte automatisk ved å jobbe dobbelt så mye. Desverre.

Skrevet

Jeg har tabelltrekk så jeg aner ikke hvor mye jeg trekker. Men det er ca 10 000 i mnd.. Si at jeg trekker 36%, og har 8 års ansinitet.

Skrevet

Lurer på dette for å se om det i det hele tatt lønner seg å jobbe på dagtid fremfor natt :S

Skrevet

Det er klart at det økonomisk sett ikke lønner seg å jobbe dag fremfor natt i helsevesenet.

Kveldsvakter, nattevakter og helger som teller om du skal ha best betalt.

Du vil jo ha bedre utbetalt på å jobbe 50 % natt og 50 % varierte ekstravakter. Et par ekstra nattevakter hjelper jo godt på.

Skrevet

Det vil jo som regel lønne seg med en nattstilling økonomisk sett.

Selv har jeg 23.000 utbetalt i todelt turnus, 100%, og jeg føler at jeg aldri har fri.. Det er slitsomt å jobbe turnus i så høy stilling, 80% er nok mer overkommelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...