Salt Skrevet 30. desember 2003 #1 Skrevet 30. desember 2003 I hvilken alder bør man begynne med dette?
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2003 #2 Skrevet 30. desember 2003 når man er 20 år sa en klok dame som hang her før
chimp Skrevet 31. desember 2003 #3 Skrevet 31. desember 2003 Så tidlig som mulig kanskje??? Har selv brukt øyekrem nesten så lenge jeg kan huske. Det er den eneste hudkremen jeg er nøye m å bruke daglig faktisk, og kanskje flere ganger om dagen. Tror det har gitt resultater også.
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2003 #4 Skrevet 31. desember 2003 hvilken krem bruker du da chimp?
Gjest Virvel Skrevet 3. januar 2004 #5 Skrevet 3. januar 2004 Det kommer vel også litt an på hva du bruker i resten av ansiktet...? Jeg har brukt en fuktighetskrem som var god i resten av ansiktet, men som ble for "tørr" for huden rundt øynene, så jeg måtte bruke en fetere en der.
chimp Skrevet 3. januar 2004 #6 Skrevet 3. januar 2004 hvilken krem bruker du da chimp? Ingen spesiell....har prøvd meg gjennom en lang rekke fra de billigste man får kjøpt i Vita-butikkene via Body Shop sine til kjempedyre kremer innkjøpt på hudsalonger. Kan ikke anbefale deg noen spesiell. Bare prøv deg frem. Og det trenger på ingen måte være sånn at dyrest er best! Det du egentlig trenger er vel en fuktighetsgivende og rynkeforebyggende krem, IKKE en for voksen hud som skal være rynkereduserende.
Gjest gjesta Skrevet 3. januar 2004 #7 Skrevet 3. januar 2004 Jeg har også brukt øyekrem nesten så lenge jeg kan huske! Trvies best med en lett, tynn krem rundt øynene. Har hatt en god en fra Body Shop og så er Lancome Hydra Zen Yeux veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå